Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Idero
Junior bruger
Oprettet: 13-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
|
Emne: Universal fjernbetjening Sendt: 02-November-2010 kl. 10:58 |
Jeg har haft indbrud, og skiderikkerne løb bl.a. med min fjernbetjening til min Denon 3808. Hiv&Sving klubben skal have 1800,- for en ny, så jeg overvejer at købe en Logitech Harmony istedet. Nogen anbefalinger eller kommentarer?
|
 |
Blu-ben
Guld medlem
Oprettet: 18-August-2008
Point: 869
|
Sendt: 02-November-2010 kl. 11:26 |
Nu ved jeg ikke hvor meget udstyr du har, men jeg har lige købt en logitech harmony one, som har erstattet alle fjernebetjeninger til tv, reciver, parabolbox, playstation, tvix m.m. hvilket jeg synes er ret smart, jeg er stadig ved at tilpasse den men skal nok blive godt.
Men afhænger nok lidt af om du gerne vil have en med touch display eller ej om du kan nøjes med en af de mindre modeller, samt hvor meget udstyr du har.
Det jeg synes er at kun trykke på se film og så tænder, tv, playstation og receiver og står på den rigtige kanal.
|
 |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
|
Sendt: 02-November-2010 kl. 12:33 |
Harmony one
Den klarer næsten alt dit grej. og er meget let at sætte op
Bruger selv en one til alt mit udstyr ( sony, pana, denon wdtv osv )
|
 |
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
|
Sendt: 02-November-2010 kl. 12:44 |
Harmony one så behøver du ikke andet, den kan styre alt fra lysdæmpning til 99% af alle anlæg og TV.
Og den bliver aldrig for gammel for hvis du køber nyt anlæg ligger du bare det ind også, logitech er meget hurtig til at opdatere deres database.
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
|
Sendt: 02-November-2010 kl. 17:36 |
Idero skrev:
Jeg har haft indbrud, og skiderikkerne løb bl.a. med min fjernbetjening til min Denon 3808. Hiv&Sving klubben skal have 1800,- for en ny |
Det er vel forsikringens problem? Klaus
|
|
 |
Idero
Junior bruger
|
Sendt: 02-November-2010 kl. 19:08 |
Tak for input. Forsikringen betaler ikke 1800 for en remote skal jeg lige hilse og sige, men ellers har de været OK. Har en del udstyr så jeg tror Harmony One er det rigtige valg, så nu skal jeg bare lure hvorhenne den skal bestilles. De nappede også min projektor og tv, men jeg fandt et sted hvor jeg topnemt kunne smide mine kriterier ind, og så kom alle produkter frem der matchede. übernice.
|
 |
anoz
Super bruger
Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
|
Sendt: 02-November-2010 kl. 19:22 |
Idero skrev:
Tak for input. Forsikringen betaler ikke 1800 for en remote skal jeg lige hilse og sige, men ellers har de været OK. Har en del udstyr så jeg tror Harmony One er det rigtige valg, så nu skal jeg bare lure hvorhenne den skal bestilles. De nappede også min projektor og tv, men jeg fandt et sted hvor jeg topnemt kunne smide mine kriterier ind, og så kom alle produkter frem der matchede. übernice. |
De bør vel erstatte med en tilsvarende fjernbetjening, så du kan vel bede dem om selv at finde en til dig?? Bortset fra det, så tror jeg at du vil blive glad for en Harmony One...
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
 |
Idero
Junior bruger
|
Sendt: 02-November-2010 kl. 19:27 |
Man kan få en universal fjernbetjening til ca. 500,- af en hæderlig kvalitet, men den vil jeg ikke have. Så jeg fik penge istedet. Til gengæld fik jeg også dækket en Samsung Remote til min blurayafspiller som fjolserne også havde taget, uden at tage afspilleren med. Så det bliver en Harmony One!
|
 |
anoz
Super bruger
Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
|
Sendt: 02-November-2010 kl. 19:29 |
Fair nok - som sagt, tror jeg du bliver fint tilfreds med den 
Synes bare det er skidt, at forsikringsselskabet vil erstatte en original fjernbetjening med en billig universalfjernbetjening...
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
 |
Blu-ben
Guld medlem
Oprettet: 18-August-2008
Point: 869
|
Sendt: 02-November-2010 kl. 19:40 |
prøv evt dba fik min harmony one for 550
|
 |