Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
iptvuser
Ny bruger
Oprettet: 28-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
|
Emne: Profiber vs. Waoo Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 13:02 |
Jeg har pt. en profiber opkobling og bruger DVBLinkt for IPTV. Det fungere fint, jeg kunne godt tænke mig et lidt større hul igennem (dvs. en kraftigere forbindelse).
Er der nogen der streamer IPTV med en WAOO løsning?
mvh Ham der ikke ved om det er en god ide at opgradere....
|
 |
confused
Guld medlem
Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
|
Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 14:38 |
hvad mener du med Profiber vs. Waoo ? Profiber bruger da waoo nu, så vidt jeg ved.
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
 |
iptvuser
Ny bruger
|
Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 15:07 |
Hej,
Hurtig tilbagemelding.....
Jeg ved godt at det "er det samme". Men er det nu også det?
Det jeg hæfter mig ved er at WAOO tilbyder nogle andre produkter end Profiber. F.eks. har internet forbindelsen nu tlf med og der er noget film gøgl med også.
Jeg bruger pt. DBlink for IPTV fordi jeg ikke gider at have en TV Boks stående og fylde (samt bruge strøm). Det virker fint i WMC Men jeg har et ønske om at opgradere hastigheden. Vil min m3u fil stadig virke? Er der nogen der pt. har et WAOO produkt og ved at det virker?
|
 |
timzor
Bruger
Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 153
|
Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 17:30 |
jeg ved ikke om WAOO krypterer deres signaler. Men mon ikke der findes en, der har WAOO, og streamer gennem internettet, udenom deres tv-boks??
Jeg har selv profibers "gamle" løsning, og er også en smule "nervøs" for WAOO, men mon ikke de er identiske?
Redigeret af timzor - 28-Oktober-2010 kl. 17:42
|
 |
pfugl
Guld medlem
Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
|
Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 08:08 |
Profiber's nyeste driftsstatus:
Driftsstatus
| Profiber - TV | | | 28.10.2010 | |  | | I starten af november 2010 foretager vi en opgradering af vores tv-portal så alle eksisterende og kommende digitale TV-kunder med en TV-boks får glæde af mulighederne ved at Profiber er blevet til Waoo! For at gøre det let, bliver din tv-boks helt automatisk ændret til Waoo! Det eneste, du skal gøre, for at komme godt i gang med Waoo!, er at genstarte din tv-boks. Alle kunder vil få direkte information med posten om de nye muligheder, samt hvornår det er tid til at genstarte TV-boksen og tage de nye muligheder i brug. En bjælke i menuen på din tv-portal vil også fortælle, når boksen er klar til genstart. Tag så blot strømstikket ud og sæt det i igen. Genstart kan tage op til 10 minutter, fordi den nye software fra Waoo! skal indlæses.
Det bliver spændende at se om der sker noget mht kryptering. | |  | |
|
/Peter
|
 |
iptvuser
Ny bruger
|
Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 10:45 |
Hej Peter,
Skal jeg læse det sådan at du pt. kører Waoo og det virker. Samt at du nu er spændt på hvad der sker 28/10-2010? Eller er det mere at forstå som at nu skifter Profibers TV løsning til Waoo under alle omstændigheder?
Redigeret af iptvuser - 29-Oktober-2010 kl. 10:57
|
 |
pfugl
Guld medlem
Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
|
Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 10:26 |
iptvuser skrev:
Hej Peter,
Skal jeg læse det sådan at du pt. kører Waoo og det virker. Samt at du nu er spændt på hvad der sker 28/10-2010? Eller er det mere at forstå som at nu skifter Profibers TV løsning til Waoo under alle omstændigheder?
|
Jeg kører pt Profiber som virker, men er spændt på om den nye opdatering betyder at de går over til kryptering af signalerne, så jeg ikke mere kan optage på PC.
|
/Peter
|
 |
binderup
Super bruger
Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 262
|
Sendt: 03-November-2010 kl. 10:29 |
Vi gik over til Waoo portalen i går, og jeg kan stadig se at de streamer så adgang via VLC stadig er muligt.
Dog oplevede jeg at hvis der bliver set TV On-Demand, og fiber linjen bliver maks belastet samtidig, så hakker TV'et - så det ser ikke ud til at On-Demand kører via multicast.
|
 |
iptvuser
Ny bruger
|
Sendt: 03-November-2010 kl. 10:47 |
Hej binderup,
Super - tak for tilbagemeldingen.
mvh
Ham der prøver at opgradere :)
|
 |
binderup
Super bruger
|
Sendt: 03-November-2010 kl. 10:52 |
@iptvuser
np.
Jeg glemte dog at maksbelaste mens der blev set live tv på boksen for at se om det også gav hak i signalet (det gjorde det nemlig ikke før waoo portalen).
|
 |
togo
Bruger
Oprettet: 03-August-2010
Point: 95
|
Sendt: 05-November-2010 kl. 10:50 |
Så er jeg gået fra Profiber TV portal til Waoo TV portalen i er dag 5/11. Mangler at teste det ud og se om VLC player stadig virker.
Redigeret af togo - 05-November-2010 kl. 10:51
|
 |
binderup
Super bruger
|
Sendt: 05-November-2010 kl. 10:54 |
vi har waoo portalen og VLC virker stadig.
|
 |