|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() Sendt: 06-November-2010 kl. 11:19 |
|
Jeg har en gammel tv2 antenne rettet mod hove.
Normalt kan jeg kun se de 7 alm. danske digitale kanaler.
Fint for mig... har ikke tid til at se TV.
men i dag kan jeg se hele "kabel" pakken...
Undrede mig da jeg kom ind til TV og så min søn havde skiftet til disney channel :-)
Ved ikke hvor længe det har stået på, men hvem sender det gratis ud på nettet ? :-)
Er det kun kortvarigt for at lokke kunder til senere at købe de kanaler som de måske er blevet vant til?
|
||
![]() |
||
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
mon ikke det er det her: http://www.business.dk/medier-reklamer/boxer-giver-gratis-kanaler-i-uger
|
||
![]() |
||
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|
ha ha.. tænkte det nok..
Tak
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Du er noget forvirrende, det er under KabelTV, og så taler du om antenne, så det er svært at vide hvad du lige spørger om, men antageligvis boxer, og det er blevet bekendtgjort flere steder, at de lige for tiden er gratis, og det er de en uge endnu.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
![]() |
|
Jep, det er som uddeling af gratis hash i børnehaverne
![]() |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Det er da ikke svært at vide hvad OP spørg om???? Jeg har en gammel tv2 antenne rettet mod hove.
Normalt kan jeg kun se de 7 alm. danske digitale kanaler. |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Selvfølgelig kan man vide hvad OP sørger om. Således også Radiomanden, men OP's spørgsmål er stillet i et forum med navnet Kabel-TV. Derfor Radiomandens forvirring.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |