|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
![]() Sendt: 21-April-2006 kl. 11:24 |
Kan ikke lade være med at tænke på B&Os skærme når man læser alt det
der med de bedste skærme osv. De er ret dyre, men er de pengene værd? Har hørt der kommer nogle nye skærme meget snart der skulle være lidt mere pengepungs venlige... Snakkede med en der har det store B&O og han sværgede ved det, men nu havde han det jo også selv så han ville nok føle sig dum hvis han kunne få et bedre til 1/10 af prisen... Bare nysgerrig... ![]() |
|
![]() |
|
Kraller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
personligt tror jeg mindst halvdelen af prisen går til mærket..
![]() |
|
-larsen - sjovsnak.dk
|
|
![]() |
|
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Jeg har hørt/læst at B&O bruger Samsungs klasse A skærme - det skulle jo sige noget om kvaliteten. Det passer nok meget godt at halvdelen af prisen er brand'et... Go' weekend |
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
|
![]() |
|
plankeby ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 385 |
![]() |
Jeg kan ikke svare korrekt om kvaliteten på B&O i dag, solgte merket for 5 år siden (B&O shop in shop, som er egen B&O avdeling i en større butikk). Kvaliteten på produktene var svært god, TV hadde lite feil og holdt lenge. Dem brukte de de beste billderør fra Philips, og mye av komponentene er fra Philips/Samsung. Du betaler meget for navn og design ved siden av god kvalitet. Jeg tør mene at B&O er overpriset (på enkelte produkter vilt overpriset), men så betaler man jo for et design og konsept. Philips og Samsung står bak mye av B&O produktene. Vet ikke hva (om det er noe) av B&O som blir produsert i Danmark nå i 2006. Hvis det ennå settes i sammen i Danmark, så er det fra store ferdige komponenter fra Philips m.m. I 2000 kunne man kjøpe det beste Philips TV til halv pris av av B&O TV med samme innhold. Redigeret af plankeby - 21-April-2006 kl. 14:22 |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej på tråden. Jeg vil gerne supplerer med lidt oplysninger til BeoVision 7-40" LCD TV. På dette link. Da jeg lige har købt dette tv, har jeg søgt de oplysninger jeg har kunne finde. Jeg vil også lige tilføje at jeg er rigtigt glad for det, kanon billede og lyd. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4389&K W=B%26O&PN=0&TPN=12 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Kraller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
det er klart det er god kvalitet. Det skal det være til de penge, men det er jo også vildt blæret at der står b&o på, så hvis man har råd er det jo bare fedt
![]() |
|
-larsen - sjovsnak.dk
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej Lars. Jeg tror ikke der er nogen TV produktcenter der ikke tjener på deres produkter, men på et punkt syntes jeg b&o er for griske, det er på den center højttaler som man ikke kan undgå at købe med. 21.494 kr det er sku for vildt, men hvad man lever jo kun en gang. Redigeret af Peter Pan - 30-April-2006 kl. 13:23 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() |
B&O produkter bliver jo osse tegnet af dyrer designere som jacob jensen, det er sku osse der mange af pengene går til. Og så går der nok osse lidt til det lille b&o mærke, men jeg syns sku de laver de flotteste tv der findes, har aldrig set noget så flot, og sådan har det altid været...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |