recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG på samsung BD-C8200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEPG på samsung BD-C8200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nugi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: EPG på samsung BD-C8200
    Sendt: 10-November-2010 kl. 15:45
Jeg har læst lidt om den maskine her,men kan ikke finde nogle som har det problem som jeg vil Deadbeskrive.
Har lige købt i sidste uge BD-C8200.( Opdateret med den sidste 1006,1.) Finder fint alle kanaler og funker ok, men EPG er en time forand og der er ikke nogen indstillinger til Sommer/Vintertid, og kun manul og auto ur, så der for kan jeg jo ikke bruge EPG til optagelser, men kun ved at gå ind i meny og gøre det manuelt. Jeg har forhørt mig ved forhandler og antene leverandøren som er Glentevejen antennelag i Odense.Dead
Men forhandleren siger de ikke har problemer med den hos stofa og yousee og lign. Kun hos glentevejen.
Håber her igennem at høre fra andre som måtte havde samme problem,og om der er andre instillings mugligheder.
Nb har prøvet med andre lande koder også england
Vh. nugiDead

Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 08:51
Kan du bekræfte at det ikke er alle kanaler, men kun dem som er listet af John her:
http://forum.glenten.dk/viewtopic.php?t=959
Til top
nugi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 10:05
Jeg er lidt i tvivl om dit spørgsmål. men det er alle kanaler som er 1 time foran
Vh nugi
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 12:14
På listen som John har skrevet på på linket skriver han OK ud for nogle kanaler og +1 ud for andre. DVS. det er ikke alle kanaler, som er en time foran.
Er selv fra Glenten og har ingen problemer med mit Sony TV, Philips TV og Arion HDD optager. På de 2 sidstnævnte var jeg dog inde og fortælle at det nu er vinter.
Til top
nugi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 15:07
Ja ok men det er jo en samsung blu ray harddisk optager 8200 jeg har og der er ikke nogen mugligheder for at stille noget om til vintertid, og det er alle EPG programmer der er en time foran
og som sagt virker denne maskine på de andres kabelnet men ikke på galnet, det er lidt mystisk ikk
Vh. nugi
Til top
nugi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 18:08
Er der ikke andre som har købt denne Samsung BD-C 8200 og også er på Glinten her i OdenseDead
Så høre jeg gerne fra jer. Vedr. EPG som ikke er korekt på glenten men virker alle andre steder.
Den fortvivelede. bruger af glinten
Vh Nugi
Til top
pihl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-December-2010
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 08:22
Hej.

Jeg oplever det samme problem, dog er det på mit samsung ue46c7705 tv, hvor epg er en time foran. Dette ændrede sig for ca 2 uger siden, i forbindelse med opdatering til seneste firmware. Jeg har uden held forsøgt at google mig til en løsning på problemet.
Pihl
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu