|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() Sendt: 01-Maj-2006 kl. 17:39 |
Hej Min DVD og min Selector, er via en scart-fordelerbox koblet til TV på Scart1. |
|
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Har din DVD et eller to SCART-stik? Hvis din Selector er en Sagem 60: Ja, den er ikke helt lukket signalmæssigt i standby og måske er det det, der giver hoppen og dansen, hvis din fordelerboks ikke lukker helt af for alt - der er jo mange ledere i SCART. Hos mig giver det noget udtværet og ret hvidt noget. Sagem burde have sat et relæ i, så signalet blev cuttet helt af. Har du forresten ingen andre ledige SCART-indgange på TV'et? |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Du skal bruge en scart omskifterbox, ikke en scart fordelerbox. Scartfordelere sender signaler fra din DVD og din Selector til dit TV på samme tid. Med en omskifter box kan du vælge om det er signalet fra din DVD eller din Selector, som sendes til TVet. Redigeret af JesperLund - 01-Maj-2006 kl. 19:06 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Jeg er helt enig med Jesper Lund (jeg havde læst/forstået fordelerbox som omskifterbox og svarede ud fra det
![]() Er der to signaler, der "snakker i munden på hinanden", ja så skal det gå galt. En fordelerboks uden omskifter er kun beregnet til at sende signal fra EN kilde videre til FLERE indgange. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
kcar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Og det er ikke en pris i Euro, men kroner! Det må siges at være meget billigt, kcar.
![]() Godt forslag hvis SGA's DVD eller TV ikke har ledige SCART-indgange. |
|
M.v.h. Carser
|
![]() |
|
kcar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Jeg købte også to med de samme. Forinden havde jeg været på mange forskellige hjemmesider for at få det billgst muligt. Faktisk startede min søgen hos Elgiganten, der desværre måtte melde pas - de førte det ikke sådan noget... Efter lang tids søgen på danske sider - danske steder havde åbenbart stort set faste priser på 300-400 kr., søgte jeg i stedet på tyske sider, hvor jeg ret hurtigt fik helt andre priser. Til sidst havnede jeg på nierles tyske sider og pludseligt var alt på dansk, da jeg blot klikkede på flaget... Varene kom en smule senere end (ca. 1 uge), hvis jeg havde valgt at købe fra en dansk hjemmeside. |
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Jeg har købt sådan en fra nierle virker god,har også haft sådan en fra av-connection der kunne scart ikke blive i,gik hele tiden løs men det sker ikke i denne,så til prisen god,er dog i plastik den anden i metal. kallek Redigeret af kallek - 01-Maj-2006 kl. 20:18 |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan næppe gøres bedre til prisen. Og det ser ud til, at phono-bøsningerne er guldbelagte. Bare det i sig selv er forrygende til den pris. Og så har Nierle minsandten også en endnu billigere variant på 280 gram til 84,95. Den har artikel nummer 8117 og ser sådan ud: |
|
M.v.h. Carser
|
![]() |
|
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() |
Takker for de mange hurtige ( og korrekte indlæg )
JH |
|
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|
![]() |
|
![]() |
Hej JP, Du kan evt. nå at afbestille den eller returnere den, når du har fået den tilsendt. Det ville jeg gøre, især hvis den som kallek nævner ikke er "stram" nok. Du har 14 dages fortrydelsesret og må godt afprøve boksen. TIP: Tjek på ordrestatus-siden de har: http://av-connection.com/Info/
|
|
M.v.h. Carser
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |