recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nas Synology DS207+ Problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNas Synology DS207+ Problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 796
Direkte link til dette indlæg Emne: Nas Synology DS207+ Problem
    Sendt: 16-November-2010 kl. 15:46
Jeg har en Synology DS207+ som min kone kom til at rykke strømstikket ud af da hun støvsugede, nu har jeg et problem med at få kontakkt til den efter jeg har sat stikket i og startet igen.

Når jeg kigger på netværk kan den godt finde Synology men jeg kan ikke åbne de delte mapper får en error code 0x80070035

når jeg forøger at lave en Map network drive kan jeg være heldig at den kan oprette og at jeg så kan åbne de delte mapper men kort tid efter mister jeg forbindelsen igen.

når jeg åbner Synology Assisten melder den alt fint men når jeg vil ind på serverender hvor man har kontrolpanel er siden bare blank. altså siden med denne adresse http://192.168.1.xx:5000/

håber i kan hjælpe mig
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 15:54
jeg ville udfylde denne http://www.synology.com/support/support_form.php?lang=enu med problembeskrivelse.

Normalt plejer mine synology NAS ikke at have de store problemer med strømudfald.. ikke fordi det er noget jeg har prøvet så tit.. men det er sket at det forkerte stik er pillet ud... og her har den blot genstartet og kørt videre som intet var hændt.

Mvh

René
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 16:57
Har du prøvet at genstarte den ?
Prøv at slukke/genstarte den ved at trykke på strømknappen (ved siden af den blå lampe) og hold den nede indtil du hører et bip, og den blå lampe begynder at blinke.

Måske er det bare genstarten der ikke gik så godt ved strømafbrydelsen....
Husk at den måske får tildelt et nyt IP nummer af din router med mindre du har sat den som statisk IP på din synology.

Redigeret af Vinkender - 16-November-2010 kl. 17:02
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 18:32
Hvordan ser det ud med dioderne på fronten af nas'en - signalerer de nogle fejl?
Har du åbnet boksen for telnet/ssh?
Har du checket hvilket ip# boksen har fået tildelt efter genstart? (som foreslået ovenfor)
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 12:09
Jeg har heller ikke haft det problem med min 207+. Men det skal siges, at efter strømudfald, så kan den være længe om at kommer op igen, fordi (alt afhængig af hvilken HDD mode man køre og størrelsen på diskene), så skal den kontrolere alle filerne igen. Jeg har indtil fornyligt kørt raid 0, som i virkeligheden er den værst tænkelige. Men den er altid kommet op igen uden fejl.. Og det er endda på trods af, at jeg kørte med en disk som havde S.M.A.R.T fejl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu