|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() Sendt: 16-November-2010 kl. 15:46 |
Jeg har en Synology DS207+ som min kone kom til at rykke strømstikket ud af da hun støvsugede, nu har jeg et problem med at få kontakkt til den efter jeg har sat stikket i og startet igen.
Når jeg kigger på netværk kan den godt finde Synology men jeg kan ikke åbne de delte mapper får en error code 0x80070035
når jeg forøger at lave en Map network drive kan jeg være heldig at den kan oprette og at jeg så kan åbne de delte mapper men kort tid efter mister jeg forbindelsen igen.
når jeg åbner Synology Assisten melder den alt fint men når jeg vil ind på serverender hvor man har kontrolpanel er siden bare blank. altså siden med denne adresse http://192.168.1.xx:5000/
håber i kan hjælpe mig
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg ville udfylde denne http://www.synology.com/support/support_form.php?lang=enu med problembeskrivelse.
Normalt plejer mine synology NAS ikke at have de store problemer med strømudfald.. ikke fordi det er noget jeg har prøvet så tit.. men det er sket at det forkerte stik er pillet ud... og her har den blot genstartet og kørt videre som intet var hændt.
måske dette indlæg kan hjælpe? http://59.124.41.244/enu/viewtopic.php?f=111&t=30105
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Vinkender ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Har du prøvet at genstarte den ?
Prøv at slukke/genstarte den ved at trykke på strømknappen (ved siden af den blå lampe) og hold den nede indtil du hører et bip, og den blå lampe begynder at blinke.
Måske er det bare genstarten der ikke gik så godt ved strømafbrydelsen....
Husk at den måske får tildelt et nyt IP nummer af din router med mindre du har sat den som statisk IP på din synology. Redigeret af Vinkender - 16-November-2010 kl. 17:02 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Hvordan ser det ud med dioderne på fronten af nas'en - signalerer de nogle fejl?
Har du åbnet boksen for telnet/ssh? Har du checket hvilket ip# boksen har fået tildelt efter genstart? (som foreslået ovenfor) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg har heller ikke haft det problem med min 207+. Men det skal siges, at efter strømudfald, så kan den være længe om at kommer op igen, fordi (alt afhængig af hvilken HDD mode man køre og størrelsen på diskene), så skal den kontrolere alle filerne igen. Jeg har indtil fornyligt kørt raid 0, som i virkeligheden er den værst tænkelige. Men den er altid kommet op igen uden fejl.. Og det er endda på trods af, at jeg kørte med en disk som havde S.M.A.R.T fejl.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |