recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SMS til flere giver problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSMS til flere giver problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kaktudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2007
Sted: Djursland
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Emne: SMS til flere giver problemer
    Sendt: 18-November-2010 kl. 18:28
Hejsa !

Har flg. problem på min iPhone4, som jeg meget håber nogen kan hjælpe med at løse:

Hvis jeg modtager en sms/mms (eller vil sende en ny), som jeg gerne vil sende videre til flere af mine kontakter sker der flg:

Hvis jeg sluttede ved f.eks. "M" sidst jeg var inde under Kontakter, så starter listen med Kontakter ved "M", når jeg vælger videresend eller ny sms til flere.

Dvs. at hvis jeg skal sende til een eller flere under "A", skal jeg bladre/scrolle op til "A" fra "M".
Og når der så er valgt en person under "A", og vælger tilføj, for at tilføje endnu een, er den tilbage ved "M"...

Jeg skal altså bladre op og ned gennem alle bogstaverne/kontakterne, hver gang der skal tilføjes endnu en kontakt :-(

Min gamle iPhone 3G startede ved "A", og hoppede ind i listen under det bogstav, som sidst tilføjede kontakt lå under. Sådan bør det også være, men åbenbart ikke på min IP4.

Nogen der kan hjælpe, da det er p!"#€ irriterende at skulle bladre op/ned hver gang der skal tilføjes en person ?

På forhånd mange tak !
Do NOT try this at home !!!

- Go to a friends house...
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Point: 598
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2010 kl. 21:51
Jeg prøvede lige det samme på min iPhone 4, og det er det samme.. Den vender tilbage til "M" hver gang en ny person skal tilføjes til sms'en.. Første gang jeg har lagt mærke til det.. Hmm..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Sionic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2009
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 00:20
"Min gamle iPhone 3G startede ved "A", og hoppede ind i listen under det bogstav, som sidst tilføjede kontakt lå under. Sådan bør det også være, men åbenbart ikke på min IP4."

Mystisk... Min iPhone 4 vender tilbage til det sidst valgte bogstav.

Jeg lavede en Restore i dag så måske ka' det fixe problemet?

Redigeret af Sionic - 19-November-2010 kl. 00:21
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 20:26
Istedet for at trykke på plusset, er det så ikke betydeligt lettere bare at trykke de første bogstaver af navnet ind? Så kommer den jo selv med forslag der matcher.

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2010 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Istedet for at trykke på plusset, er det så ikke betydeligt lettere bare at trykke de første bogstaver af navnet ind? Så kommer den jo selv med forslag der matcher.

Det plejer jeg også at gørePinch
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu