Hej Alle
Lidt usikker på om denne skal i recorder forum, men der plejer at være stor respons her, so here goes:
Jeg har nogle gange været udsat for at en film (ja, for det er ofte fra TV2 Film) jeg har optaget, ikke har kunnet afspilles. Oven i købet har det nogle gange været så slemt, at boksen ligefrem er gået i hak, og jeg har kun kunnet kommet videre ved at slukke for den - og bagefter har jeg så slettet filmen.
Nu er det så sket igen, men denne gang er det lige i starten af "Chicken Run". Det betyder at boksen kommer op at hænge med det samme jeg "peger" på filmen, fordi der er preview på
. Det vil så også sige at jeg ikke kan slette den, fordi jeg så er nødt til at pege på den, trykke "slet" og OK - og det kan jeg bare ikke nå, inden den hænger!
Er der nogen, der har nogle gode ideer?
Hvis man så bare kunne slå preview fra, men det har jeg ikke set noget sted hvor man kunne. En anden ide kunne være at sætte HDD over på en PC og slette derfra - men jeg har bare ingen ide om hvilket format den er i, og hvordan filerne er organiseret.
Kort sagt: Help, please...
MVH
Sven Sørensen