recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet@TV, WiFi-ready osv.??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInternet@TV, WiFi-ready osv.??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pegasus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Internet@TV, WiFi-ready osv.??
    Sendt: 20-November-2010 kl. 17:52
Jeg står snart og skal ankaffe mig et nyt TV, og er så småt begyndt at granske reklamer m.m.
Der er så dukket nogle nye begreber op, som jeg ikke er helt inde i:
Internet@TV (Samsung), WiFi-ready (flere mærker), Bravia Internet Video (Sony), USB recording (bl.a. Panasonic), USB Movie (Samsung).

Er der nogle her, der kan forklare, hvad disse begreber dækker, eller blot henvise til en side, der forklarer det?

Vil jeg f.eks. kunne streame video (AVI/MPG/DIVX) fra min PC'er over WLAN direkte til TV'et, eller kan jeg udnytte nettet via en explorer-klon i TV'et? (jeg går ikke ud fra, at TV'et har indbygget PC-funktionalitet, selvom det ville være fedt *S*).

På forhånd tak
Pegasus
---------------------------
PC-nørd, TV-rookie
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 17:57

Det er begrænset hvad der er adgant til med den Netfunktion der er i TVet, og det er heller ikke det samme, der er adgang til fra de forskellige fabrikater. Det er ting som You Tube, Facebook, Twitter og den slags ting der er lagt ind i dem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 18:46
I den her artikel med test lavet i samarbejde med flatpanels står der noget om de forskellige begreber

http://www.pcworld.dk/art/112171?fpindex&fppos=1&a=block&i=113
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu