recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kompromis til g20 med flottere design.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKompromis til g20 med flottere design.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stephan A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Emne: Kompromis til g20 med flottere design.
    Sendt: 22-November-2010 kl. 22:36
Goddag Recorder. På forhånd vil jeg sige, at jeg ikke ønsker at starte en diskussion om, hvorfor jeg ikke vil have det bedste billede til prisen - jeg prioriterer det bedste tv for mig anderledes :)

Med det sagt, så havde jeg et panasonic px70 42" før som jeg var rigtig glad for generelt. Nu står jeg så i den situation, at jeg skal have mig et nyt fjernsyn. Mit budget ligger omkring de maks. 6.000 kr. 
Jeg er klar over, at G20 er der hvor man får mest billede for pengene, men ærligt talt tiltaler designet mig på panasonics plasmaskærme mig ikke det store - bevares, jeg har selv haft en i 3 år, så af den grund synes jeg egentligt gerne jeg vil have noget, der er lidt mere design over - håber ikke jeg træder for mange over tæerne.

Så mit spørgsmål er: Hvilke alternativer er der i prisomfanget 6k, der billedmæssigt ikke er så dårligt, at man ikke kan holde ud at se på det? Jeg havde et px70 før, så alt hvad der er bedre end det, vil jeg være tilfreds med :) 

Håber i kan hjælpe mig på vej! Hvis jeg har formuleret noget uklart eller i mangler detaljer, så spørg endeligt!. 

Mvh.
Stephan
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af Stephan A Stephan A skrev:

Håber i kan hjælpe mig på vej! Hvis jeg har formuleret noget uklart eller i mangler detaljer, så spørg endeligt!.

Jeg ville gå en tur forbi flatpanels.dk og læse anmeldelser.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 22:39
Lg 550n 50" plasma.
Samsung C535 plasma
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Stephan A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 23:11
Klaus: Jeg har været forbi Flatpanels en tur, og synes der er meget god læsning. Men under deres købsguide, er udvalget ikke så stort, så hvis andre kan komme med inputs, vil jeg også sætte pris herpå. Kan jo være der går en ukronet konge rundt - (fjernsynsmodel) som jeg ikke har hørt for meget om indtil videre - eller bare en prins.

Glemte at sige, kan jeg se fra Vistrup, at det MAKS må være 42". Kan da heller ikke forestille mig at man kan få et ordentligt 50" til sølle 6k?

Mvh.

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 23:16
Du kunne overveje en G20 i sølv, den er faktisk en hel del pænere end den mørke udgave.
Koster dog lidt mere.
http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=4178&aID=21839
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 11:08
Av mine tæer...
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu