recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TRIAX ST- HD527 CI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTRIAX ST- HD527 CI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mogens65 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Emne: TRIAX ST- HD527 CI
    Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 16:36

Model: TRIAX ST- HD527 CI

Nu har jeg kørt med en TRIAX ST- HD527 CI i et par dage, jeg blev godt nok skuffet!

Før har jeg brugt en Philips Cineos Digitaler Satelliten-Receiver DSR9005 som ca 3-4 år, men da mit Philips Cineos tv ikke har mpeg4 kun mpeg2 købte jeg TRIAX ST- HD527 CI som også har indbygget dvb-t modtager som er super, og troede ikke det kunne blive ringe end min gamle Philips, men ved Triax skal man skifte manuelt billede størrelse ved de forskellige kanaler, og super langsom imellem kanalskift og en super irriterende sort bjælke med info som ikke kan vise om det dvb-t eller dvb-s signal og Dolby signal eller HD signal og har ikke mulighed for at ænder om den skal være transparent og hvor længde det skal vises, Tekst-tv skifte efter et styk tid over til transparent, kanal list viser over 1200 kanaler den finde også udgående gamle kanaler røv irriterende har ikke mulighed vise kanalliste i alfabetisk orden og om det Sat eller dvb-t signal. har ikke mulighed for at ændre navn på favorit liste, som standart hedder favorit 4??? sync fejl på en del kanaler og ikke mulighed for at ændre dem osv osv. Angry 

På min gamle Philips Cineos Sat HD Receiver kan jeg ændre mere en det jeg savner ved Triax, plus den kan super hurtig skifte kanaler lige så hurtigt man tykke på kanal op eller down, der gå Triax i baglås og viser kun sort skærmAngry

Ville gerne høre andres erfaring med TRIAX ST- HD527 CI

Redigeret af mogens65 - 31-Oktober-2010 kl. 17:48
Til top
jet Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-November-2010
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 16:30
Hej

Lige fået 1 stk ind af døren, havde jeg haft mere kendskab havde jeg ikke valgt ST-HD527CI !
Hvad jeg har svært ved den SORTE menu-baggrund og den røde tekst på sort baggrund, kan den sorte ændres til en lysere farve ?
Jeg har måttet afmontere igen, fordi jeg har problemer med at oversætte alle de fremmede ord.
Ser at Maximum TS-3002 Cx-Ci HD har bedre menu farver ?
Har kun prøvet med Sat  dvs. Thor 3-5  selvom Thor 6 er kommet ?
Prøvede at lave kanalsøgning, men der kom intet signal, trods 180 cm parabol ?
Softwareversion er fra 28/01/2010
Jeg har mest lyst til at Fabriksindstille igen, men hvad betyder "Alle TP data vil blive genindlæst" ?
Hvis jeg genetablere fabriksindstilling, hvad med Softwaren ?  bliver den nul-stillet ?
Må prøve en anden dag
Samsung receiver virker, men er ikke mpeg4 og HD :-)

Til top
jet Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 23:07
Endelig langt om længe fik jeg kanalerne lagt på Favorit. Der skal både foretages automatisk kanalsøgning og manuelt kanalsøgning af THOR kanaler, dvs indtastning af  Tp: Frekvens, Symbolrate og Polarisation. Derfor vil  en bruger der ikke har lidt teknisk indsigt få problemer. 
Til top
jet Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 11:37
Hvad gør man når Transponder kun går fra 1 - 99 og jeg skal bruge TP127 ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu