Hej alle.
Pludseligt - i går - er min internet explorer 8, begyndt at låse. Ofte sker det når der åbnes for mere end ét faneblad. Ét af fanebladene låser, og kræver en genstart af IE. Når jeg gør det, så låser den igen. Jeg kan nogle gange nå at lukke nogle faneblade, men de andre låser alligevel.
Jeg prøvede at opgradere til IE9 Beta, men det ændrerde ikke på problemet (jeg har nedgraderet igen).
Jeg har Norton 360, som normalt er super til det med "mistænkelige" sider, og der har ikke været nogle advarsler, ej heller ved en eftergølgende skanning. Jeg har derudover kørt en anden onlineskanner, som heller ikke siger noget om virus/spyware.
Det sjove er, at når jeg skal "kvæle" IE, er jeg nødt til at gøre det i Joblisten. Og hér kan jeg se at der kører to iexplorer.exe, selvom der kun er ét faneblad åbent:
Og for hver faneblad jeg åbner, åbner yderligere to iexplorer.exe?
Hvis jeg begynder at afslutte dem i joblisten, så forsvinder alle, hvis jeg kvæler den mindste(9.740 KB). Hvis jeg kvæler den store (69.560) lukkes IE ikke, og der åbner automatisk en ny iexplorer.exe.
Hvis jeg få kvalt IE bare ved at lukke den, så lukke de forskellige iexplorer.exe ikke - kun når de lukkes via joblisten.
Jeg har prøvet at køre inetclp.clp, hvor man kan reset'e IE til standardindstillingerne. Det har hller ikke hjulpet.
Hvad helv*** gør jeg? Hvor leder jeg efter fejlen?
P.S. Jeg har kun haft ét vindue åbent, mens jeg har skrevet dette, og har ikke haft problemet, men åbner jeg flere faneblade, opstår problemet med 100% sikkerhed.
P.P.S. Det er ikke fordi min maskine går kold, for alt andet fungere 100% og lige så hurtigt som det plejer.