|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() Sendt: 25-November-2010 kl. 15:26 |
Hejsa
Jeg har en AC ryan Playon HD, som jeg har købt til at udskifte min HDX 1000, dog er min oplevelse at HDX 1000 afspiller alt jeg har med billed og lyd hvergang, hvor imod jeg på Playon et par gange nu har oplevet at der er lyd men ikke billed eller omvendt.
Den er opdateret til nyeste FW og lyd er sat til Passthrouh til en onkyo 605, så her burde problem vel ikke være.
Andre der har oplevet at den ikke kan afspille alt, eller kan komme med et hint til noget jeg skulle have sat forkert op?
\René
|
|
![]() |
|
jayjay666 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-April-2010 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Jeg oplevede samme problem med et par mkv, men efter opdatering til nyeste beta software, blev problemet læst, jeg ved ikke om det officiel eller beta du kører, men du kan da prøve beta, hvis du ikke bruger den, kan hentes i deres forum
|
|
![]() |
|
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
![]() |
Det er en bestemt version af MKVmerger der har skabt problemet. Som nævnt ovenfor skulle den nyeste firmware løse det. Ellers kan du køre filen gennem en anden version af mkvmerger.
|
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() |
super, for lige at være sikker. Er det denne her i kører med så? http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=44&t=9237
\René
|
|
![]() |
|
jayjay666 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-April-2010 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Jep, det er korrekt :)
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Til jer med problemer med shared folders. Prøv med fast/Statisk IP.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen det virkede så.. perfekt. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |