|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Yessir ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 26-November-2010 kl. 14:52 |
Så skal jeg have noget hjælp til køb af bærbar computer, da jeg slet ikke har forstand eller over overblik over hvad man kan få for pengene og skal kigge efter...
Som sagt skal det være en bærbar, der skal bruges til skole og gaming. Budget: omkring de 6000-6500 Og så må den gerne kunne købes et sted der har en afbetalings ordning. Men hjælp til hvad man kan finde for de penge, modtages med kyshånd! ![]() |
|
![]() |
|
Yessir ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg har fået anbefalet den her http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700320020&gruppe=PCnotevision Men da det er en god sjat penge for mig, skal jeg selvfølgelig være sikker på jeg får det bedst mulige for pengene. Har smidt lidt af de samme specs ind på edbpriser.dk http://tinyurl.com/36q5tuw hvor den giver mig 7 valgmuligheder. Fælles for dem alle er at jeg også får windows med i købet her, i forhold til det første link. Men giver jeg så afkald på noget andet vigtigt? Eller er der rent faktisk noget bedre at hente i en af de her computere? Redigeret af Yessir - 28-November-2010 kl. 00:43 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
MSI FX600 079NE; Ulempe: hastighed på harddisk. Plus: Kan tage op til 8 GB ram. Er ellers et godt bud. Nogle af de andre, f.eks. Acer Aspire 5745 har de samme fordele/ulemper og kan derfor være ligeså gode. Den fra MMvision er absolut heller ikke dårlig - den har den bedste skærm f.eks. med bedst opløsning. Om det er en fordel når skærmen ikke er større ved jeg så ikke. Men hurtig harddisk på 7200 rpm, samt mulighed for at opgradere til 8 GB ram er også en god ting. Det er bare lidt underligt at Windows er tilkøb.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |