recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE40R86WD problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE40R86WD problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE40R86WD problemer
    Sendt: 01-November-2010 kl. 12:17
hej,

jeg fik fat i en ovennævnte TV, skal siges at den var gratis og iflg. ejeren ikke virker. Dette har jeg dog ikke teste, dog han siger at i starten kradsede lyden og så pludseligt var billedet også væk. Den er selvf. uden garanti, men er der nogen med erfaring med dette fjernsyn?

Har læst lidt på nettet og kan forså at i nogle tilfælde kan det hjælpe at skifte T con boardet, hvad det nu er..:-) men jeg vil selvf. ikke bruge mange på fjernsynet.

Dvs. jeg vil nok ike sende til en aut. servicecenter, men enten reparerer jeg det selv eller. måske sælge den til en som kan gøre det.

Nogle ideer?
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000
ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1
SONY PS3 500 GB
PANASONIC DMP-BDT310
iPhone 5+5s16+32 GB
iMac 27"
iPad4,32GB3G,white
iPad Air 64GB3G,white
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 19:44
Nu kan jeg ikke sige noget om hvad TVet fejler, men jeg har læst flere steder at mange har held med at genoplive defekte samsung TV ved at give dem nye kondensatorer i strømforsyningen. De koster ikke ret meget så det kunne være et forsøg værd, selv om det er et langskud.
Til top
gattuso Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-December-2010
Sted: Danmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 11:20
Hej Gelardi
Hvis du ikke kan bruge tv'et alligevel, så vil jeg gerne give 400 kr for det. Jeg vil gerne bruge det til reservedele til et andet le40r86. Jeg betaler gerne for fragten.
vh gattuso
Til top
pagoo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Oktober-2011
Sted: man
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 02:46
hi jeg har sådan en samsung le40r86 jeg har problemme med tæning og min fjerbetjening er væk kende i nogen kan laves min tv
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu