|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
tommykjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2009 Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 30-November-2010 kl. 19:58 |
||
Jeg sidder og browser Amazon for spændende BLU-RAY film jeg vil købe og kunne godt tænke mig lidt inspiration så vil gerne høre hvilke blu-ray film der er jeres favoritter, skriv også gerne hvorfor. |
|||
Tommy Jensen
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
||
Prøv at se her
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80094&title=bluray-billed-lyd-og-filmoplysning Redigeret af nesager - 30-November-2010 kl. 21:02 |
|||
![]() |
|||
tommykjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2009 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Tak for linket men det er ikke lige det jeg spørger efter.
|
|||
Tommy Jensen
|
|||
![]() |
|||
JunkDeLuxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2009 Sted: Vejle Status: Offline Point: 77 |
![]() |
||
Sunshine er et must! :)
http://www.amazon.co.uk/Sunshine-Blu-ray-Cillian-Murphy/dp/B000VIRD6U/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1291383600&sr=8-2 |
|||
Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder
|
|||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
||
Det kan jeg tilslutte mig .Hvad angår listen der refereres til ovenover kan kun sige tag den som den er Se Feks. sex and the city filmene, og hvorledes andre film vurderet (der er jo nok en og anden tøs der synes det er et must ![]() Men der er mange gode film og for finde dem skal man desværre også se mange dårlige.
![]() |
|||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
||
selvfølgelig ! men hvis jeg som anmelder hader en genre og aligevel bedømmer ?? Svaret er : Subjektivt . Derfor siger jeg ta sådan en liste med et gran salt ! Og derefter en masse hel masse hygge da det jo er jul !
![]() ![]() |
|||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |