|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JGS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2010 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 02-December-2010 kl. 09:06 |
Jeg købte tilbage i 2003 tror jeg denne hdd som skulle fungere som system disk.
http://www.anandtech.com/show/2167/2 Dengang var det en sindsyg hurtig hdd, som var langt dyrere end de alm. Jeg kører stadig med den den dag i dag, men er det er sgu ved at gå op for mig at den måske er håbløs forældet. Da jeg kørte windows 7 experience index, viste den en score på 5,6 og var det svage led i min computer. Er der nogle hdd i prislejet 400-800,- der er hurtigere? eks. 7200 omdrejninger? ved godt at raptoreren køre med 10.000 omdrejninger, men måske der er andre ting der vejer kraftigere? Håber der er nogle der kan hjælpe :) |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
Det vigtigste er vel om du er tilfreds med harddisken. En lav score på et eller andet tilfældigt index er efter min mening uden betydning.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
JGS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2010 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg er sådan set tilfreds i den forstand, at jeg ikke har prøvet noget bedre.
Men hvis jeg kan opnå et hurtigere system med hurtigere fil overførsler og hurtigere åbning af apps, så er det da klart at foretrække :) |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg ved godt at det er en lidt anden pris...
Men fremtiden byder på denne slags produkter til system diske: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4202773 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19835 |
![]() |
Det er den også. Brug den til lagring af data og købe en 60GB flashdisk til dit system. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |