recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Favorit film på BLU-RAY
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFavorit film på BLU-RAY

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tommykjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2009
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Emne: Favorit film på BLU-RAY
    Sendt: 30-November-2010 kl. 19:58

Jeg sidder og browser Amazon for spændende BLU-RAY film jeg vil købe og kunne godt tænke mig lidt inspiration så vil gerne høre hvilke blu-ray film der er jeres favoritter, skriv også gerne hvorfor.

Tommy Jensen
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 21:01
Prøv at se her

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80094&title=bluray-billed-lyd-og-filmoplysning

Redigeret af nesager - 30-November-2010 kl. 21:02
Til top
tommykjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2009
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 21:05
Tak for linket men det er ikke lige det jeg spørger efter.
Tommy Jensen
Til top
JunkDeLuxe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2009
Sted: Vejle
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 14:40
Sunshine er et must! :)

http://www.amazon.co.uk/Sunshine-Blu-ray-Cillian-Murphy/dp/B000VIRD6U/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1291383600&sr=8-2
Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af JunkDeLuxe JunkDeLuxe skrev:

http://www.amazon.co.uk/Sunshine-Blu-ray-Cillian-Murphy/dp/B000VIRD6U/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1291383600&sr=8-2
Det kan jeg tilslutte mig .Hvad angår listen der refereres til ovenover kan kun sige tag den som den er Se Feks. sex and the city filmene, og hvorledes andre film vurderet (der er jo nok en og anden tøs der synes det er et mustLOL) ved siden af de 2. jeg synes som comicbook læser Bla. wachmen og kickass er fede film ,hvis man er klar over universet det hendvender sig til og om. En film der kræver lidt tid og indlevelse og nok skal ses et par gange ,er the fountain lidt i samme genre og dog meget anderledes ,er contact.
Men der er mange gode film og for finde dem skal man desværre også se mange dårlige.Thumbs Up 
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Det kan jeg tilslutte mig .Hvad angår listen der refereres til ovenover kan kun sige tag den som den er Se Feks. sex and the city filmene, og hvorledes andre film vurderet (der er jo nok en og anden tøs der synes det er et mustLOL) ved siden af de 2. jeg synes som comicbook læser Bla. wachmen og kickass er fede film ,hvis man er klar over universet det hendvender sig til og om. En film der kræver lidt tid og indlevelse og nok skal ses et par gange ,er the fountain lidt i samme genre og dog meget anderledes ,er contact.
Men der er mange gode film og for finde dem skal man desværre også se mange dårlige.Thumbs Up 
I modsætning til anmelderne, er her folk der anmelder ud fra en genre som de kan li'.Smile
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

I modsætning til anmelderne, er her folk der anmelder ud fra en genre som de kan li'.Smile
selvfølgelig ! men hvis jeg som anmelder hader en genre og aligevel bedømmer ?? Svaret er : Subjektivt . Derfor siger jeg ta sådan en liste med et gran salt ! 
Og derefter en masse hel masse hygge da det jo er jul !Heart Det er jo også subjektivt ,dyrene (de fleste) er sgu ikke glade for den.Heart  
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu