|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 04-December-2010 kl. 17:34 |
http://www.dustinhome.dk/pd_5010545894.aspx
2 Tb on board 1.296,- 1080 P Ikke noget HDMI stik Ingen internet forbindelse. Fjernbetjening Lige kommet til salg. Jeg kan ikke finde nogen anmeldelser. Hvad er det ? Hvad er meningen med den ?
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
En mediaplayer med indbygget 2TB harddisk er mit umiddelbare gæt :)
|
|
![]() |
|
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Du er godt nok kvik ![]() Tak
![]() |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
Selv tak
![]() Den er vel for WD TV hvad en WD TV Live Hub er for WD TV Live. Altså en mediaplayer med indbygget harddisk men uden netværk ![]() Den har nu godt nok HDMI udgang Redigeret af Nexeren - 04-December-2010 kl. 18:17 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det ser sådan ud når man kigger efter på billedet, men de har glemt at skrive det under specs. Så giver den bedre mening ![]() Lidt et begrænset publikum den kan henvende sig til - men fin til feks et sommerhus ? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg holder mig også til min PCH
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Bortset fra feks sommerhuse, hvem er så målgruppen. Hvem er så avancerede at de behov for en mediaafspiller med 2 TB og fuld format understøttelse, men alligevel så "primitive" at de er villige til at acceptere den ingen netværks understøttelse har ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |