|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
pryssing ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 04-December-2010 kl. 11:54 |
|
Hej!
Er der nogle som ved, om man kan downloade softwaren til Sony Bravia internet Video, så den evt. kunne installeres på lidt ældre Bravia-modeller? (i mit tilfælde kdl w5500). Anledningen er nyheden om, at det den 8. december skulle blive mulighed for at se Sputnik-programmer direkte på tv'et fra denne applikation. Jeg har' søgt på nettet, uden at kunne finde andet end reklamer for for de modeller hvor applikationen følger med fra starten af, og tænkte så, at nogle at de mere hardcore tv-brugere måske havde forsøgt sig med at få funktionen lagt på deres tv ![]() |
||
![]() |
||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|
Har samme problem, har et KDL40WE5, og tror desværre at man må ud i sådan én her:
|
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
|
Undskyld jeg blander mig i denne tråd
![]() Hvad er der smart ved sprutnik på tv'et. Sendes det ikke i en dårlig kvalitet? Hvad koster det at se det? mvh |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Kan ikke forestille mig at det er anderledes på det punkt end det er at se det via sin PC/MC.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
|
Og hvad koster det? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det fremgår af deres hjemmeside.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er kvaliteten den samme som evt. DR1 hvis jeg vælger at
få et abb. og se det på tv'et? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er en rimelig kvalitet. Du kan jo prøve med noget af det gratis der er.
|
||
|
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|
BRAVIA Internet Video kan ikke software opdateres til gamle BRAVIA modeller. Tilgengæld er der BRAVIA Internet Video i alle nye anlæg fra Sony, eller fx en SMP-N100, som er en ny Network Media Player fra Sony. Koster ca. 999,-
Der er kampgange på Sputnik, 1 mdr. gratis eller 3 mdr. for 1,- |
||
![]() |
||
pryssing ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Der er en demo-video i 720p på nyheden fra Flatpanels: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1291200041 og det ser da ud til at være rimeligt kvalitet.
Og jeg er den af dem som har købt det billige abonnement, så det ville være rart hvis det kunne bruges i "større udstrækning" ![]() Min tanke var jo, om softwaren til de nye Sony-modeller ikke også kunne installeres på de lidt ældre modeller?
|
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Selvfølgelig siger Sony at det ikke kan installeres på de ældre modeller - de skal jo sælge deres nye modeller
![]() (og jeg gider ikke kaste 1.000,- kr. efter endnu en ny kasse til at have stående under tv'et, bare for at få Sputnik uden kabeltræk fra PC'en). |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |