recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FastTV Motorole 1920T Låst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFastTV Motorole 1920T Låst

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TornerosEe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-April-2010
Sted: D
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: FastTV Motorole 1920T Låst
    Sendt: 03-December-2010 kl. 15:08
Hej Alle

Jeg har haft FarstTV som udbyder i næsten 2 år og har købt en Motorola 1920T TV box hos FastTV

Nu har jeg skiftede udbyder til Waoo og ville fortsat bruge min box men det kan jeg ikke for FastTV har låst Unhappy de TV boxe de sælger.

Er der nogen der ved hvordan jeg låser min TV box op så Waoo kan overføre deres Software til min box. Smile

Jeg har talt med FastTv og de vil ikke låse Boxen op. Disapprove
Waoo siger at hvis jeg får min box låst op så overføre de "Bare" Wacko deres software til boxen, lige som de gør med de boxe som Dansk Bredbånd sender som også er Motorola 1920T, Dansk Bredbånd låser dog ikke deres boxe Clap
Til top
Insomniaz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-December-2010
Sted: Danmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 15:00
Det er ikke lovligt at låse en tv-boks, ligesom en mobil telefon udenfor abbonnoment, hvis du har købt den til ejendom. Det længste er 12 mdr. og du buurde derfor kunne få dem til at åbne boksen.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 15:43
Det lyder sgu da godt nok underligt, det burde ikke være muligt at "låse" dem til FastTV only. så derfor burde det fungere hos Waoo også.

Hvad siger din tv boks når den starter op ?
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Aarhus, DK
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 17:17
At boksen er "låst" betyder at den kun accepter software der er signet med FastTV's nøgle. FastTV kan ikke låse boksen op, da denne sikring sker på fabrikken hos Motorola. I bunden af de fleste Motorola 19XX bokse vil man se det Firmanavn boksen "tilhører". Denne sikring er indført for at forhindre uautoriseret software på boksen, som evt kunne pille ved dekrypteringen af signalet.
Til top
TornerosEe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-April-2010
Sted: D
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 20:17
Når jeg starter min TV box viser den en gul cirkel på skærmen der står og blinker nogle gange for derefter at blive rød, mår den har lyst rød genstarter den, og det hele starter forfra. Disapprove

Jeg har i dag haft fat i FastTV og de siger at jeg skal skrive en email til deres direktør, jeg har tideligere skrevet mails til FastTV som de ikke har svaret på, så jeg tror heller ikke at jeg får noget svar denne gang. Ermm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu