recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger svar vedr. levering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSøger svar vedr. levering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
4allan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Søger svar vedr. levering
    Sendt: 01-Maj-2006 kl. 20:59

Jeg blev fredag (28.4.) ringet op af TC, som spurgte, om det var ok med en model helt i sort, idet den så kunne sendes, så jeg havde den i dag mandag. Dette accepterede jeg selvfølgelig.

Lørdag  829.4) modtog jeg så en mail fra TC :

"Hov undskyld. R 71eren har ikke en sort trekant i bunden, men en blå trekant i bunden af rammen, er du interesseret i den? "

Denne mail så jeg desværre først efter jeg kom hjem fra job sent lørdag. Sendte min accept med det samme og bad om info om ny leveringstid, da jeg gik ud fra, at jeg nu ikke ville modtage mit TV mandag.

Har indtil nu intet hørt !

Måske er jeg utålmodig, da leveringen officielt ikke skulle starte før i næste uge. Jeg mener dog man bør kunne forvente et hurtigt svar, da 'fejlen' er fra TC's side.

Indtil nu har jeg tilbragt mandagen indenfor hjemmets fire vægge og må nok også regne med at tilbringe tirsdagen på samme måde. Posten skulle jo nødig gå forgæves, selv om han gerne vil, her i Kbh, hvor pakkerne skal leveres over gadeplan :)

Måske en fra TC ser dette og kunne give lidt info ??

Og til 'fundamentalisterne' :  Jeg ved godt, jeg kunne købe hos min lokale Fona, Expert osv....... :)

mvh Allan

Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2006 kl. 21:53

Og til 'fundamentalisterne' :  Jeg ved godt, jeg kunne købe hos min lokale Fona, Expert osv... Ja dem er der jo nogle af,spørger man om noget,så får man lige at vide,fis du ned i fona og giv 28/30 tusinde,her får du noget billigt,så holder du bare din mund.Men pyt,er glad for være med her og glæder mig til min 32"R 72 fra fælleskøb

kallek

Redigeret af kallek - 02-Maj-2006 kl. 10:54
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 09:56
De gange jeg har været i Fona, er jeg da sjældent blevet oplyst om noget som helst ( og da slet ikke korrekt....)
mvh Christian
Til top
4allan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 10:09

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

De gange jeg har været i Fona, er jeg da sjældent blevet oplyst om noget som helst ( og da slet ikke korrekt....)

Måske netop derfor jeg ikke har fulgt rådene om at handle hos Fona

Mvh Allan

Til top
4allan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 19:18

Update :

Ringede tirsdag til TC, som lovede TV'et afsendt med det samme. Jeg bad om T&T nummer for at kunne følge lidt med i tingene.

Intet skete...Ringede igen onsdag, hvor TV'et atter blev lovet sendt (Fejl kan jo ske)...Fik også T&T nummer tilsendt...Så vidt..så godt...

Tilbragte igen en skøn forårsdag hjemme for at vente på PostDK. Midt på eftermiddagen (kl ca. 13.55) ankom pakkeposten med mit TV.

Da jeg ikke ville hjælpe med opbæring pga. postDK betingelser (forsikring) blev jeg svinet til af postbudet, som også skulle udbrede sin utilfredshed til de, som nu befandt sig på vejen.

Vægbeslaget...sendt seperat..var åbenbart forsøgt afleveret umiddelbart inden TV'et af et andet postbud, som på T&T havde skrevet 'forsøgt afleveret', på trods af, at jeg hele dagen var hjemme. Det skal så lige siges, at det nærmere er reglen end undtagelsen, at PostDK laver det nummer.

Så summa summarum..Første gang fælleskøb og absolut også sidste !

Selv med den dårligste forhandler i Tyskland har jeg ikke haft dårligere oplevelse.

Nu venter jeg blot på at blive overfaldet af 'fundamentalisterne herinde :)

Fortsat god dag allesammen :)

PS: TV'et er indtil videre ganske fint :)

Til top
hekke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Januar-2006
Point: 407
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af 4allan 4allan skrev:

Update :

Da jeg ikke ville hjælpe med opbæring pga. postDK betingelser (forsikring) blev jeg svinet til af postbudet, som også skulle udbrede sin utilfredshed til de, som nu befandt sig på vejen.

Vægbeslaget...sendt seperat..var åbenbart forsøgt afleveret umiddelbart inden TV'et af et andet postbud, som på T&T havde skrevet 'forsøgt afleveret', på trods af, at jeg hele dagen var hjemme. Det skal så lige siges, at det nærmere er reglen end undtagelsen, at PostDK laver det nummer.

Selv med den dårligste forhandler i Tyskland har jeg ikke haft dårligere oplevelse.

TC og fælleskøbet, kan vel ikke gøre for, at du har haft en dårlig oplevelse med Post Danmark. 

Til top
4allan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 20:17

TC og fælleskøbet er vel ansvarlige for at forsendelserne ryger afsted som aftalt !...eller hvad ?

Og med hensyn til valg af transportør, har TC nok også et ansvar. Specielt når de fortæller mig pr. telefon, at de er klar over, at der er problemer med PostDK.

Redigeret af 4allan - 04-Maj-2006 kl. 20:28
Til top
Soma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2006
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af 4allan 4allan skrev:

Update :

Ringede tirsdag til TC, som lovede TV'et afsendt med det samme. Jeg bad om T&T nummer for at kunne følge lidt med i tingene.

Intet skete...Ringede igen onsdag, hvor TV'et atter blev lovet sendt (Fejl kan jo ske)...Fik også T&T nummer tilsendt...Så vidt..så godt...

Tilbragte igen en skøn forårsdag hjemme for at vente på PostDK. Midt på eftermiddagen (kl ca. 13.55) ankom pakkeposten med mit TV.

Nu venter jeg blot på at blive overfaldet af 'fundamentalisterne herinde :)

Fortsat god dag allesammen :)

PS: TV'et er indtil videre ganske fint :)

Jeg er ikke fundamentalist men derimod pakkebud i Post dk. Jeg kan ikke snakke for alle mine kollegaer men jeg sætter da en ære i at udføre mit arbejde bedst muligt og med højest service muligt. Hvis kunden er glad er jeg det som regel også.

Jeg slæber tit tunge fjernsyn (og tungere pakker) alene til 2, 3, 4 sal i Kbh men når jeg hører folk som dig brokke dig krummer jeg tæer, når du ikke engang kan give en hjælpende hånd. Du er ikke den eneste kunde et pakkebud betjener på en arbejdsdag, snarere én blandt 80. Bare lidt stof til eftertanke

Til top
4allan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 21:25

Du må for mig gerne krumme tæer over 'folk som mig', men er det ikke sådan at :

1. PostDK skal levere til hoveddøren ? ...Altså du udfører blot dit job.

2. Al forsikring fra PostDK's side bortfalder når modtageren medvirker til opbæring ? ....Dvs. at jeg som kunde pludselig står med ansvaret, hvis vi beskadiger forsendelsen.

Med din indstilling til dine kunder, bør du måske finde et andet job, hvor du ikke er udsat for 'folk som mig', som ikke behager dig.

Jeg noterer mig også, at du ikke kommenterer dine kollegers letsindige omgang med sandheden, når de påstår, at kunden ikke er hjemme og derfor blot sender en anmeldelse, så kunden selv kan hente sine forsendelser. Jeg kan nævne min personlige rekord : 5 anmeldelser på én aften. hvor jeg bevisligt var hjemme... angiveligt forsøgt afleveret på 5 forskellige tidspunkter..og til afhentning på 2 forskellige posthuse. Yndigt ikke ?

Dit indlæg bekræfter blot de utallige uheldige oplevelser, jeg har haft med PostDK. Jeg ser frem til den dag, hvor forhandlerne endelig får øjnene op for GLS, UPS, DHL osv. Der får man god service.

PS: Jeg er normalt ret hjælpsom, specielt hvis jeg bliver spurgt pænt !

Redigeret af 4allan - 04-Maj-2006 kl. 22:09
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2006 kl. 09:03

Hej Allan

Jeg kan du, at du ikke vil handle i Fona mv, og nu heller ikke i TC. Nå, men der er vel flere tilbage

mvh Christian
Til top
4allan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2006 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Hej Allan

Jeg kan du, at du ikke vil handle i Fona mv, og nu heller ikke i TC. Nå, men der er vel flere tilbage

De tyske forhandlere er nu ret gode..specielt prismæssigt.

Redigeret af 4allan - 05-Maj-2006 kl. 10:24
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu