|
Julekonkurrence præmier? |
Besvar |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Emne: Julekonkurrence præmier? Sendt: 08-December-2010 kl. 17:39 |
Jeg tænkte på hvad det er man kan vinde i denne nye konkurrence?
Jeg kan godt se der er nogle blu ray og en iPod højtaler, men de der maskiner og nogle af blu ray/ dvd'erne ved man ikke hvad er og om det er dvd versionen eller blu ray versionen |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 08-December-2010 kl. 19:36 |
Du vil måske også gerne vide hvad der er i julegaverne inden Jul
Redigeret af Kampus - 08-December-2010 kl. 19:36 |
|
Guests
Gæst |
Sendt: 08-December-2010 kl. 19:52 |
Ja lidt. Det er jo altid spændende
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 08-December-2010 kl. 20:24 |
Inden udtrækningerne begynder skal vi nok afsløre hvad billederne viser Dock radioen er en Jacob Jensen designet Tangent Fjord. Det er ikke kun en iPod dock, men et designer stereo anlæg med Radio, CD og forstærker. Virkelig populært. Et anlæg der rives ned af hylderne så at sige, så det er en af hovedpræmierne. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Guests
Gæst |
Sendt: 08-December-2010 kl. 20:34 |
Okay det vidste jeg ikke. Jeg tænkte bare på hvad nogle af blu ray'ne er
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Sendt: 08-December-2010 kl. 22:07 |
Ham der Jacob Jensen kommer da ikke rigtigt videre med sit design? Alt hvad der kommer ud af dét designhus har en eller anden metalkant og noget sort kontrastmateriale, som så har en funktion af en art. Jeg har lige kigget mine private gemmer igennem og jeg kan finde et par gamle højttalere (JJ design nr. 6), en vejrstation og en clockradio, der alle har præcis samme type udseende - kantede klodser med en metalkant og noget sort på toppen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 09-December-2010 kl. 14:34 |
Det er ellers sønnen, der har overtaget JJ Design. Så æblet falder ikke..........
|
|
multix
Guld medlem Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
Sendt: 09-December-2010 kl. 20:33 |
hov hov ikke snakke ondt om vores lokale designer De kan også lave andet end metalkanter og sort på toppen
Se lige vores "Pæne" rundkørsler som de kalder de "Skives 11 Stjerner"
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |