recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sound & Vision
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sound & Vision

Besvar Besvar Side  123 15>
Forfatter
Besked
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Status: Offline
Point: 828
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sound & Vision
    Sendt: 09-December-2010 kl. 13:38
       Opdateret d 25-10-13 på side,12 og 13             

jeg fandt også et glasskab fra Royal Copenhagen, til 200 kr i hved så man kan smide legetøj ting i?,

jeg skal malle det til sommer LOL....

også kom jeg i gang med at sælge mit gamle HiFi og købe nydt og brugtWink

så fik jeg nogle nye baghøjtaler,et par Vienna Waltz Grand.

også kom der nogle nye fronthøjtaler, et par-Aurum Cantus V6F,,,

så var det tid til et nyt tv bord,

og ja en ny-brugt center  Energy Veritas 2.0i, På 17,5 KG!Wacko

også en ny usb-Hdd

og nu hvor jeg var i gang så en Squeezebox Touch,

og nu holder jeg så en lille pruse til næste gang,det må også være nok julegaver til mig denne gangLOL..

og ikke at glem jeg fik også fat i en  Logitech Harmony One,

ris og ros modtages gerne[/I

Redigeret af MMJ,75 - 22-August-2014 kl. 12:50
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
Til top
Fatterikk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Hjallerup
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fatterikk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2010 kl. 14:48
Det ser lækkert ud, men kan din reciever leve op til de højtalere ?

Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2010 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af Fatterikk Fatterikk skrev:

Det ser lækkert ud, men kan din reciever leve op til de højtalere ?

ja det går findt den har jo 140 watt i 8 ome. og jeg vil ikke have tinitusStern Smile?.LOL
og ja det er Higt-End højtaler men det går findt med Onkyo. måske ikke helt i stereo, men i Suround OKThumbs Up.
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2010 kl. 12:24

er der nogen der kan give mig et godt råd om en subwoofer?, jeg har pt en  KEF psv-2010 10 Tommer!. og jeg rener med at få fat i en 12 tommer men  hvilkerErmm?. eller er 10 tommer nok i dag?,,,,

Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2010 kl. 11:25

Hej IgenSmile . nå nu hvor i ikke kan svare på eller om subwooferErmm?, ville jeg høre om der nogen der kan sige mig om der er forskel på et DIGITAL COAX 75 ohm.

jeg har nogen ling til nogle sider jeg ved ikke om der er forskel på di kabler uderover prisenConfused???.

Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2010 kl. 13:38
opgradere selv den sub til en HTB2 fra KEF virkelig lækker sub
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2010 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

TakWink, men jeg toer ikke der er den store forskel på min psv-2010. og til HTB2!Sleepy
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2010 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af MMJ,75 MMJ,75 skrev:

TakWink, men jeg toer ikke der er den store forskel på min psv-2010. og til HTB2!Sleepy
Jo kæmpe forskel !! Det er en kanon sub der også har designet med sig... Vil dog mene den er lidt højt prissat hvis man sammenligner ydelse mod andre subs i samme prisleje.
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2010 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Jo kæmpe forskel !! Det er en kanon sub der også har designet med sig... Vil dog mene den er lidt højt prissat hvis man sammenligner ydelse mod andre subs i samme prisleje.

OK daTongue. men hvad havde du ellers i ting på?,,,,,,,,
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 10:02

er der slet ingen der ved noget om DIGITAL COAX med 75 ohmLamp,,,,,,,,,

Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 14:46

er der slet ingen der ved noget om DIGITAL COAX med 75 ohmLamp,,,,,,,,,

LOL???Confused
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2010 kl. 22:49

Hej

Sikkert er mange uenige med mig, men jeg tror ikke der er den store forskel på coax digital kabel, mit sidste 4 meters digital coax kabel var et antennekabel (som også er 75 ohm) med phono stik, virkede perfekt med mine Avi ADM9.1 højttaler. Senere brugte jeg samme kabel til subwofferen uden problemer.

Håber det hjalp.  
Til top

Besvar Besvar Side  123 15>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu