|
DivX 4, SVCD, XviD |
Besvar |
Forfatter | |
texasranger
Junior bruger Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Emne: DivX 4, SVCD, XviD Sendt: 05-Maj-2006 kl. 01:42 |
Hej Jeg kunne godt tænke mig at omformatere eks.vis fra DivX, XviD mp3, SVCD til "alm" format DVD5 (tror jeg nok det er). Jeg har Nero 7 brændeprog. kan det lade sig gøre eller skal jeg have fat i et andet prog. for at løse opgaven???? Håber der er nogen der ligger inde med relevant viden..... Venlig hilsen Tex
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 06:55 |
Hvis du allerede har Nero 7 pakken, kan du vælge det program der hedder Nero Vision og der meget nemt konvertere andre formater om til DVD. Det fungerer glimrende, læser stort set alle formater og er nemt at bruge. En alternativ løsning kunne være Winavi som også klarer det meste på en nem måde.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
texasranger
Junior bruger Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 11:24 |
[QUOTE=spawn]
Hvis du allerede har Nero 7 pakken, kan du vælge det program der hedder Nero Vision og der meget nemt konvertere andre formater om til DVD. Det fungerer glimrende, læser stort set alle formater og er nemt at bruge. En alternativ løsning kunne være Winavi som også klarer det meste på en nem måde. Hej Spawn Tak for dit svar. Tænkte godt nok at der var en mulighed med mit Nero prog. Er det sådan at du kan hjælpe mig lidt mere præcist mht. hvordan jeg skal bruge Nero Vision ?? Jeg er nok en af de mange der skal have det skåret ud i pap...... Venlig hilsen Tex
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 13:12 |
Det kan jeg sagtens - men er på job lige nu, så det kan ikke blive før iaften. Indtil da kan du evt. downloade denne manual ftp://ftp6.nero.com/user_guides/nero7/vision4/NeroVision_ug_ eng.chm Der er en gennemgang med billeder og det hele under "making your first DVD-video, starting a video project"
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
texasranger
Sendt: 16-Maj-2006 kl. 12:01 |
Et stort spørgsmål. Jeg har nogle film der ligger på to dvd`er. Kan det lade sig gøre at få det samlet på een dvd???? Jeg har overført hver dvd i hver sin mappe!!!! Hvordan gør jeg?? Det er Video_TS format, hvis dette er af betydning. Jeg har Nero 7 som brændeprogram. Inde i mappen er der ikoner så som VTS_01_0 og VTS_01_1 osv osv MVH |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |