recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vis mig jeres mediastreamer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVis mig jeres mediastreamer.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sHOIKAW Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Marts-2010
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: Vis mig jeres mediastreamer.
    Sendt: 12-December-2010 kl. 13:37
Hej,

Lille hyggelig søndags opgave.
Smid et billed af jeres media-streamer, og beskriv hvorfor netop i lige har valgt jeres produkt, samt hvad i mener det har af forcer ift. andre :)

Mvh Mads.
Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 450
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 17:06
http://WWW.SLASSEN.DK/billeder/tvix.slim.jpg
Jeg havde først købt en PCH C-200 , men da den ikke levede op til mine krav blev det en Tvix Slim.

The_Unforgiven
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 20:12
http://digizmo.net/wp-content/uploads/2010/08/DViCO-TViX-HD-N1.jpg

Prøvede først en fra aldi, hvor man kunne sætte hd i, men den var for dårlig - den røg retur.

Bagefter købte jeg ovenstående, da jeg ikke havde så meget brug for en med hd i, den skulle bare kunne tilgå netværket. Strømforsyningen var desværre defekt, så mens jeg ventede på afklaring på situationen (14-dages returret vs. rma), købte min lillebror en Playon HD mini, som jeg testede. Derfra var valget nemt, softwaren og netværksinterfacet var så meget bedre, at jeg måtte se igennem fingre med dårligere undertekster og et par "plops" i lyden, så jeg købte en HD-N1 igen....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu