|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 18-November-2010 kl. 11:59 |
Hej.
Spekulerede lidt på mobilt internet fra 3 - sådan til at bruge lejlighedsvis, for eksempel når jeg skal rejse, så jeg kan have internet i toget eller i lufthavnen og i enkelte tilfælde måske i Norge og Sverige. Eller for eksempel til jul, når vi skal hjem til mine forældre, så min kone kan tage sin computer med og chatte / snakke med familie og venner på facebook og skype.
Men altså jeg tænkte på EazyInternet Freedom - netop pga. det lejlighedsvise brug. Men 1 kr/mb - betyder det at hvis jeg sender en e-mail med 3,19 mb vedhæftede filer så koster den e-mail 3,19 kr?? Hvad er maksimum forbrug? Hvor meget bruger man ved normal internetbrug og skypevideo??
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Hej.
Det er meget forskelligt hvor meget forbrug man reelt har.
Du kunne være smart og købe et "Eazy Internet Tablet" abonnement. Det koster 99 kr. om måneden for 1GB forbrug og bruger du mere bliver regningen max. 199 kr. dog "kun" op til 5GB.
Det sidste alternativ er at købe et 3Boost abb og smide en surf pakke på, og bruge dét simkort i modemet. Det koster 79 kr. om måneden for 500 MB, og bruger du mere bliver det max 199 kr. og så har du op til 20GB.
Begge kræver du har et USB modem eller at du køber et til fuld pris.
Mvh. Michael
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Ok - andre muligheder end 3, med rimelige hastigheder? Hurtigt nok til f.eks. at bruge med Skype. "Pga. kreditpolitik kan vi desværre ikke tilbyde..." Jamen 3 dog... Men lidt irriterende for 3 har jo det bedste mobile internet. I stedet for disse USB-stick modems, kunne man så evt. få det som pcmcia kort?
Redigeret af Thorvald - 08-December-2010 kl. 11:22 |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej.
Lige for at opdatere: Jeg valgte i sidste uge at købe modem/abonnement hos M1, hvor jeg også har mit mobilabonnement. De har ikke det hurtigste mobile bredbånd, men jeg bestemte mig for at det gjorde ikke noget, da jeg jo kun skal bruge det af og til. Jeg valgte deres Mobilt bredbånd Flex. De måneder hvor jeg ikke bruger det, koster det mig så kun 47,- og forbindelseshastigheden er ok. Om det så koster 147,- lige så snart jeg bruger den i 1 minut er jeg så ikke helt sikker på - eller om de tager efter faktisk forbrug. Men 147,- er også en ok pris uanset.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
Kan man ikke nøjes med at tilmelde data-pakken de måneder det skal bruges hos M1 |
|
![]() |
|
![]() |
Det ved jeg ikke - men det her virker mindst lige så enkelt og smart synes jeg. Det kører automatisk uden at man behøver at spekulere på om man har muligheden for at komme mobilt på nettet eller ej. Desuden skulle jeg jo også have et mobilmodem. Jeg kan jo ikke forudsige hvilke måneder jeg gerne vil bruge det.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |