recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ryan Playon!HD mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRyan Playon!HD mini

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Quarker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Emne: Ryan Playon!HD mini
    Sendt: 15-December-2010 kl. 23:08
Jeg har lige et par spørgsmål ang. ovenstående streamer.

1. Kan man installere det samme på mini´en som på som "ikke" mini dvs. Playon!HD ? Her tænker jeg på diverse 3. parts programmer. Jeg tænker på de forskellige programmer til at holde styr på sine film. Der er jo ikke nogen harddisk og gemme disse programmer.
  2. Hvordan gemmer mini´en coverart osv. for film ? Eller kan det slet ikke lade sig gøre ?
  3. Er der nogle som har mini´en som kan tage nogle skærmbilleder af hvordan det ser ud når man browser igennem sine film
Er der nogle som generelt kan gøre mig lidt klogere på mini´en ang. hvordan den holder styr på ens film når jeg kommer til at have dem liggende på en Synology NAS.
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2010 kl. 03:13
Den loader bare din Jukebox fil til eks. YAMJ fra din NAS.
Du kan også bruge ThumbGen, igen via din NAS.
Alt hvad du har brug for at tilgå fra Mini'en, lægger du på din NAS (eller en ekstern USB disk, men det er ikke lige så smart IMHO)
Mini'en gemmer altså ikke selv noget, den loader ALT fra din NAS.

Der er ikke meget ved at tage skærmbilleder nu, den nye firmware baseret på SDK 4.0 kommer i slutningen af Januar 2011, og så ser tingene helt anderledes "smarte" ud (med mindre du bruger YAMJ, så er der ingen ændringer i hvad du kan se når du browser i dine film)

Lækker streamer...jeg har selv en PlayOnHD! og en Mini Smile
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2010 kl. 08:56

Når du bruger movie jukebox (YAMJ). Så ligges der en mappe med billeder og film oplysninger inde i den mappe, hvor dine film ligger. DVS det er underordnet om du bruger intern eller ekstern harddisk.

Det er i hvert fald sådan jeg ser det. 
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu