recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PCH-C200 og MyMovies udfordret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPCH-C200 og MyMovies udfordret

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Emne: PCH-C200 og MyMovies udfordret
    Sendt: 16-December-2010 kl. 18:21
Nu har jeg kastet håndklædet i ringen.

Jeg har nu i flere dage forsøgt at få MyMovies til at styre den nye NMJ i PCH-C200 eller hvad det nu er den formodes at gøre.

Jeg er endda kommet så vidt at jeg har slettet alle film i MyMovies og har brugt MyMovies til at kopiere én film ind på harddisken på C200 bare for at se om MyMovies så kunne finde ud af at opdatere NMJ databasen men NEJ. Jeg mener selv at jeg har gjort de ting som står i den tråd som Binnerup har lavet på NetworkedMediaTank men C200 er komplet ligeglad med hvad jeg gør og siger. Angry

Jeg har nu brug for hjælp, og meget gerne på "Med venstre hånds tommel og pegefinger fatter man om" niveauet - så HJJÆÆÆÆLLP.   
Mvh
Bo

Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2010 kl. 22:33
Jeg er kommet meget videre. Det er vigtigt at downloade seneste version og sætte hakkerne rigtigt Embarrassed
Mvh
Bo

Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 08:16
hvad os køre du med ? de skriver det kun er xp der har problmet men jeg får også fajlen på win 7 nemlig 
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 12:06
Jeg kører Vista og det var ikke som sådan et database problem jeg havde. Jeg havde ikke fået downloadet den seneste beta version og jeg manglede at sætte et kryds i det rigtige sted.
Det problem jeg står tilbage med er at finde ud af hvordan mine filer skal ligge på min Netgear Stora NAS så nmj databasen ligger rigtigt og at cover art kommer til at fungere rigtigt.
Mvh
Bo

Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af bomndk bomndk skrev:

Jeg kører Vista og det var ikke som sådan et database problem jeg havde. Jeg havde ikke fået downloadet den seneste beta version og jeg manglede at sætte et kryds i det rigtige sted.
Det problem jeg står tilbage med er at finde ud af hvordan mine filer skal ligge på min Netgear Stora NAS så nmj databasen ligger rigtigt og at cover art kommer til at fungere rigtigt.
jep men undre mig bare over mit ikke viker så kune være du lige have gjort et eller anet for af instalere detTongue
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 12:50
Jeg har bandet en del, bidt i bordet så træsplinterne fløj om ørerne på mig, slettet en del databaser og flyttet rundt med filerne  - men det var nok primært fordi jeg installerede den rigtige version af CM og satte et hak rigtigt at jeg er kommet så langt som jeg er. Men som sagt så er jeg der ikke helt endnu, men jeg arbejder på det Smile

Hvilket prolem er det du har?
Mvh
Bo

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu