|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() Sendt: 16-December-2010 kl. 21:02 |
Jeg er helt vild med de film som får en til at tænke over den bagefter.
Det er de film hvor man først til sidst finder ud af hvordan historien egentlig er skruet sammen - deraf, en rigtig MindTwister ![]() ![]() Jeg kan nævne. Inseption Shutter Island Inside man Salt The Prestige Law Abiding Citizen The Illusionist SAW I SAW II Thick As Thieves The Ghost Writer Lucky Number Slevin The Book Of Eli Hjælp mig med at fortsætte listen... Her er helt klart tale om nogle "must see" film, hvis man er til film med en go omgang mindtwist ![]() Det er lige dem jeg kan komme på, men hvilke film har jeg glemt ? :) forhåbentlig kender i nogle som jeg ikke selv kender eller har set :) |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
tjaa kan ikke lige huske om den var mindtwisted men hvad med the usual suspect.
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Pshyco
The Usual Suspect Moon Donnie Darko Var lige fire styks som lige stod frisk i hukommelsen men der er mange andre gode af denne slags. Edit: Sigida var lige hurtigst med The Ssual Suspect Redigeret af M.K.A - 16-December-2010 kl. 21:08 |
|
M.V.H M.K.A
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
salt fatter jeg hat af tilsidst :p var også træt, må snart se den igen |
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Hov jo en anden Nolan film: Memento. Den bedste han har lavet efter min mening.
|
|
M.V.H M.K.A
|
|
![]() |
|
![]() |
jo så også en en b film forleden, last excorcisme, den var også lidt weird tilsidst.
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Planet of the Apes (1968) Mulholland Drive No Way Out Lost Highway Old Boy Memento Solaris Last Year in Marienbad12 Monkeys Arlington Road
|
|
![]() |
|
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
*suk* nogle gange ønsker en del af mig sådan at jeg ikke havde læst Shutter Island inden jeg så filmen.
Filmen var ikke en specielt god oplevelse for mig, nok fordi jeg konstant kunne se hints til det plot jeg allerede kendte. ... men jeg ville nok ikke gøre det omvendt alligevel, for så var bogen blevet "ødelagt" og det ville være endnu mere synd ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
rbjnet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Den sjette sans med Bruce Willis, er et absolut "must see" der sidder man virkelig med fornemmelsen af at det bare ikke kan passe og er nødt til at se filmen igen med det samme.
En anden som dog ikke er i samme klasse er "the others" med Nicole Kidman, den har virkelig også en twisted slutning. |
|
![]() |
|
como ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
The Game
Med Michael Douglas og Sean Penn. http://www.scope.dk/film/153-the-game Redigeret af como - 17-December-2010 kl. 13:29 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |