|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fnookster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 18-December-2010 kl. 17:46 |
Jeg købte en Dune HD max i forbindelse med fælles købet. Den fungerer rigtigt godt,
på nær et par ting.
1)
Jeg har et problem med at mine srt subtitles ikke vises under afspilning.
Jeg har lagt avi fil og srt fil i samme mappe og kaldt dem det samme på min LG NAS server, men alligevel virker det ikke som om at Dune kan registrere srt filen.
Jeg har prøvet at rode lidt indstillinger på Dune afspiller men har ikke haft nogen succes.
Nogen gode ideer??
2)
Jeg var af det indtryk at afspilleren havde DVB-T, men når jeg trykker på ikonet, beder den om
DVB-T stick.
Hvad går det ud på???
Håber nogen kan hjælpe.
/fnookster
|
|
![]() |
|
MrCandy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Det er rigtigt at du skal have fat i et DVB-T stick. og det er sådan en her: http://nemedia.dk/Oscommerce_US/catalog/multimedia/dvb-t_tv_stick.htm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |