|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() Sendt: 06-Maj-2006 kl. 22:17 |
Hej
Jeg har fundet nogle tilbud på www.klausgarde.dk, som lyder helt utroligt lave: Samsung LE 32m61B kr. 9812 Philips 32PF9830 kr. 14081 Philips 37PF9830 kr. 22156 Lige nu tilbydes 24879 tilbud på mærkevarer. Er der nogen der kender noget til det firma. Det koster 399 at blive medlem, derefter får man adgang til en masse forhandlere med lave priser. Hilsen Lance |
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
[Useriøst indslag slettet] Redigeret af LER2001 - 06-Maj-2006 kl. 22:59 |
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Det er formidlingssalg fra udenlandske butikker på samme måde som Shopman. Læs om hvordan det gøres her. Klaus Garde formidler kun kontakten mellem sælger og køber. Hvis du som køber får problemer med varen og skal reklamere over den, foregår det direkte til sælger i udlandet. Så du kan ligeså godt spare de 400 DKK om året, hvis du vil købe i udlandet og finde din vare på en af de prissøgemaskiner, som f.eks. Guenstiger, Idealo, Preissuchmaschine, Geizhals og så købe direkte hos sælger. /Splinten |
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Hej
Jeg siger tak for svaret til Splinten. ![]() Det var da et mærkeligt svar du kom med "Datamax". Jeg spørger af nysgerrighed og i en ordentlig tone og forventer også at få et ordentligt svar. Den tone du bruger i dit svar hører ikke hjemme her på siden. ![]() Hilsen Lance |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Jamen, velbekomme Emnet har været oppe at vende før, så der er flere, der har erfaringer med sådan en "fisk", selvom det efterhånden er lang tid siden den slags formidlere sidst har været oppe at vende. Så spørg du blot og du skal få svar, hvis der er andre brugere, der har erfaringer at dele ud af. /Splinten |
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
Useriøst eller ej. Her spar dine 400kr http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produk t=367284 MVH |
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Inden du handler med det firma, bør du nok læse denne tråd
Personligt ville jeg ikke røre det firma med en ildrager. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej
Jeg tilhører heller ikke den gruppe, som går hen og køber ved første øjekast, når jeg ser en lav pris på så stort et produkt som tv og ved godt at der kan blive problemer med garantien, men med f. eks produkter til racercykel, køber jeg meget ofte i udlandet uden nogen problemer. Jeg mener heller ikke at der er 2 års garanti på et produkt i tyskland, som loven siger der skal være i Danmark, men det udvider jo horisonten at kigge på priser og de nyeste produkter. Hilsen Lance |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Man skal bare hele tiden have for øje i Dk. at de 2 år er reklamationsret, det tolkes en del steder således, at den reelle garanti kun er ca. l år. Derefter diskuteres tingene flittigt mellem forbruger, forhandler og fabrik. Derfor er deciderede garantiordninger, værende korte eller længere en god sikkerhed. Som vi fik sidste år af Sony Roskilde 5 år GARANTI. Det samme gælder de 3 år TC. kører med i øjeblikket
|
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
Aarestrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
TC giver 3års garanti på Hifi og sourround, ikke på TV. På TV giver TC 2 års garanti og det er vist nok generelt med afhente service på adressen.
|
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Jo, jo. Pointen var bare forskellen på garanti/reklamationsret osv. Nu nævner du jo også afhentningsservice, som jo er et ekstra parameter
|
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |