|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() Sendt: 15-December-2010 kl. 13:50 |
|
hej
jeg har lagt alt min musik over på en ready nas i flac format. det bliver styret ved hjælp af squeezeboxcenter. men nu vil konnen gerne have noget af musikken over på hendes itunes bibliotek, så hun kan få det på hendes ipod. men hvordan gør man det nemmest......går ud fra ta det skal være mp3
|
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() |
|
Bruger I iTunes på PC eller MAC? Hvis mac kan følgende script bruges:
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
det er godtnok et købeprogram men den kan godt det.. og mener endda du kan lave batch konverteringer http://www.dbpoweramp.com/
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
|
minus er bare at iTunes ikke understøtter .flac. Du kan bruge f.eks. dbpoweramp til at konvertere til mp3, som du selv foreslår. Hvis du gerne vil have musikken i et lossless format kan vist også bruge dapoweramp og vælge apple lossless, men det kræver noget arbejde at kopiere filerne (dog ikke så meget hvis du dbpa's batch konvertering.) og du vi have filerne i to formater, som begge fylder (i hvert fald, hvis du vælger Apple lossless). Mp3 vil måske være at foretrække da det udstyr som ikke forstår .flac kan altid bruge mp3, men det er en meget dårligere kvalitet end .flac.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
det er til konen så mp3 er fremragende
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Please! Hjælp :-)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker ![]() |
||
![]() |
||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
|
Hvor meget forringelse er der i lyden fra lossless til aac 320 kbits ?
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
|
Prøv at hente det gratis program Foobar2000, det kan lave AB test, så du selv kan afgøre om du kan høre forskel. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg henter programmet nu!. Mht bitrate har jeg lavet en sammenligning i en anden tråd om dette emne, med at konvertere i dbpoweramp fra Flac til Apple Lossless og ved at konvertere i MusicBee således: Flac - WMA Lossless - Apple Lossless. Ligeledes har jeg og sammenlignet musicbee-metode mod at rippe cd'en direkte i iTunes.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har kigget i programmet men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan sådan en test udføres. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |