|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() Sendt: 04-Maj-2006 kl. 16:32 |
Hej er der nogen der kan fortælle mig om overstående model kommer på det danske marked, hvis det gør evt hvornår og til hvilken pris?
|
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
er der slet ingen der ved noget?
|
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Hej
Har lige været rundt og kigge. Du kan evt købe den her: http://prixmateriel.com/televiseurs_173/detail_34618.html Hilsen Lance |
|
![]() |
|
![]() |
tak for svaret men synes ikke det giver mig svar på om det kommer til dk og hvornår. Hvis der er nogen der ved noget om det ville jeg blive ret taknemmelig for et svar?
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Det nemmeste vil nok være at spørge hos Philips selv. De bør vide om det er en model, der kommer til DK. Jeg har selv flere gange spurgt deres forbrugerkontakt om forskellige ting, og de er altid flinke til at svare, så hurtigt som de kan finde svar. /Splinten |
|
![]() |
|
![]() |
tak for det har netop spurgt dem via denne formular, ledte nemlig efter deres email adresse men kunne ikke finde den
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |