|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 22-December-2010 kl. 08:37 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej,
Jeg så lige at Bilka har et LG 32" på tilbud. 32LD420N til 2.999,- http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=32LD420N&sp=all&pid=796442 Jeg havde oprindeligt set på et fra LG fra Cinemagic 32LD450N http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=32LD450N&sp=all&pid=818918 Men hvis jeg sammenligner disse to tv, kan jeg ikke rigtig se hvad forskellen er? En der kan fortælle mig det? Er ikke så god til at tyde det med specifikationerne ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Som det tydeligt ses, så ligger forskellen her:
LG 32LD420N
LG 32LD450N
Redigeret af Radiomanden - 22-December-2010 kl. 09:18 |
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
![]() |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Bliver du aldrig træt af at levere halve, forkerte, misvisende, forvirrende og generelt ubrugelige svar?
Til at starte med, så er LE450 med Edge LED backlight, mens LE420 er med CCFL backlight.
|
![]() |
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
![]() |
Åh, Radiomanden har da kun haft 23528 halve, forkerte, misvisende, forvirrende og generelt ubrugelige svar.
![]() |
![]() |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Altså ikke for at virke provokerende eller noget, men tror du ikke selv jeg godt kan se de to lister der du linker til, Radiomanden?
Men HVAD betyder det? Der må jo være en forklaring på den ene hedder 20 og den anden 50? Er der nogen direkte forskel udover at den der hedder 20 har en længere liste? :) |
|
![]() |
![]() |
Tak for det Otto! Men hvilken er så det bedste backlight?
|
|
![]() |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Der er sådan set fordele og ulemper mellem dem, så det er faktisk lidt svært at svare på. Jeg løber lidt tør for tid, men meget hurtigt, så er Edge LED mere stabilt farvemæssigt, og med et andet farvespekter (som der så måske, måske ikke er korrigeret for i signalbehandlingen), og bruger mindre strøm. Til gengæld er der tilsyneladende større risiko for uensartet belysning af panelet.
Hvilket der har det bedste billede, er umuligt at svare på ud fra specs.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |