recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D Bluray film og HDMI Splitter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D Bluray film og HDMI Splitter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 9els1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D Bluray film og HDMI Splitter
    Sendt: 23-December-2010 kl. 16:22
Hej

Det er måske bare mig der er blind og hverken kan finde ud af at søge på hverken google eller i Recordere.dk, men kan det passe at det kun findes 1 3D Bluray afspiller (Panasonic DMP-BDT300)  med 2 HDMI udgange ? 

Ville man evt. kunne sætte en HDMI Splitter som f.eks. http://www.avxperten.dk/hdmi-tilbehoer/hdmi-splitter/hdmi-splitter-(1-input--2-output).asp mellem sin PS3 og så koble 1 HDMI til sit 3D fjernsyn og 1 HDMI til sin receiver (der har HDMI 1.3), og så få 3D på sit fjernsyn og lyd på sin receiver ?

Håber jeg har forklaret mig godt nok Smile

På forhånd tak for hjælpen
Til top
Bekby Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bekby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 13:37
Jeg vil mene at det kan du godt du skal bare være sikker på at det køre 3D billed 100% for jeg har købt en der var 1,3 3d kompatibel men den virkede ikke. Så vis det virker gider du så ikke skrive tilbage for jeg skal nemmelig det sammen som dig bare med en Blu_ray 3D Afspilller.

Håber det lykkes for dig.
MVH Brian 

Ellers kan du jo ringe til dem kan se der er et nummer

Redigeret af Bekby - 05-Januar-2012 kl. 13:38
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu