|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Free ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2004 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 26-December-2010 kl. 22:02 |
|
Hej Jeg har tænkt mig at købe en NAS hvor jeg gerne til lægge mine film, så de kan streames til min PS3. Jeg er vant til at arbejde med iso filer, men det er vist ikke muligt at streame dem fra en NAS. Hvilke muligheder har jeg? Skal mine film rippes igen i et andet format? På et senere tidspunkt er det planen at der også skal streames til at andet TV, dette bliver dog med et andet produkt end en PS3. Derfor efterspørge jeg et format der kan bruges på forskellige apparater. |
||
![]() |
||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() |
|
Du kan installere PS3 media server på din pc for at få iso filer og andre formater som PS3 ikke understøtter til at fungere.
Jeg har dog selv droppet den løsning og investeret i først en Popcorn Hour og nu en Dune på det andet tv. Jeg synes simpelthen ikke PS3 løser opgaven godt nok - så hellere en dedikeret boks, som er lavet til streaming.
|
||
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
![]() Må jeg spørge, tror i det er sikkert at downloade herfra:
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/downloads/detail?name=pms-setup-windows-1.10.51.exe&can=2&q=
eller kan i finde et der er bedre?
|
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
|
Det er sikkert at downloade fra det link...
|
||
![]() |
||
Free ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2004 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Det var det jeg havde frygtet lidt angående PS3. Inden jeg skrev herinde var jeg først på nettet og kunne intet finde. Håbede lidt at nogen herfra kendte et godt trick. At bruge PS3 medier server var ikke lige løsningen jeg ledte efter, men tak for forslaget. Jeg synes det er lidt for dårligt at PS3 ikke kan være en del af en medie løsning til hjemmet. Som det står nu kan jeg ikke nøjes med en NAS, men også en medie afspiller. Redigeret af Free - 27-December-2010 kl. 11:36 |
||
![]() |
||
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
|
Jeg undrer mig meget over jeres holdning til ps3 mediaserver!
Her i huset fungerer det perfekt, jeg har selv samlet en lille pc, som jeg benytter som "nas" på mit netværk, ps3 mediaserver kører konstant, og uden problemer overhovedet.
Kan i uddybe hvad i mangler i den applikation?
|
||
![]() |
||
T-e-X ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
|
kudos til dig @timzor
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er ingen problemer med PS3 medie server her. Jeg går ud fra at den pc du har bygget om til server har et operativt system. Det er bare ikke hvad dette emne handler om, ideen er at jeg vil se mine film fra min NAS gennem PS3. Hvis jeg først skal tænde min pc for at kører PS3 medieserver går ideen med direkte streaming fra NAS ligesom fra hinanden. Det ville til gengæld være fedt hvis man kunne kører PS3 medieserver direkte fra NAS, men det skulle være meget svært at kunne få til at fungere Redigeret af Free - 27-December-2010 kl. 12:46 |
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
|
Jeg roede også selv med det på et tidspunkt og PS3'ern er desværre låst til relativt få formater, så kan man bruge løsninger som medieserver, men det var ikke tilfredsstillende synes jeg.. Jeg endte med at købe en WD tv live som kan det jeg ønskede, dog er den nu sat til salg da jeg har købe en Dune HD Max
|
||
![]() |
||
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
og der er faktisk en løsning på det her: http://forum.qnap.com/viewtopic.php?f=151&t=18718&start=120#p112831
|
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Kan du ikke klippe svaret ud fra forummet, og indsætte her? Man skal have en konto for at se indlægget.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |