recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ikke længere internetadgang med Sony 46NX700
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIkke længere internetadgang med Sony 46NX700

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Emne: Ikke længere internetadgang med Sony 46NX700
    Sendt: 28-December-2010 kl. 00:04
Hej.
Jeg har tidligere været på internettet med mit TV, hvor alt har virket perfekt. For nylig brændte min Linksys Router ( WAG54GP2 ) sammen, og jeg fik den erstattet med en af samme type. Siden da, har jeg ikke kunnet få forbindelse med Internet Video og diverse widgets. Hvis jeg laver en test af min netværksopsætnig får jeg 3x ok, nemlig i Trådløs enhed, Lokal adgang, samt Internetadgang. Alligevel er der ikke "hul igennem " ud af huset.
Jeg får nemlig efterfølgende beskeden: Konfigurationen mislykkedes under tilslutningen. Der er ingen forbindelse. Kontrollér kablerne. ( Det skal siges jeg kører trådløst ) Vælg "Netværksopsætning" for at kontrollere netværksindstillingerne. Vælg "forsøg igen" når du mener problemet er løst.
Og når jeg så gør det, er det samme scenarie. 3 gange ok, men ingen hul igennem :-(
Mit TV bliver tildelt den samme ip-adresse hver gang. Jeg har prøvet at give den en "fixed" ved hjælp af macadressen, hvor jeg i routeren fortæller at den skal hedde f.eks. 66 til sidst, i stedet for 72. Men den ændrer sig ikke. Jeg har forsøgt at starte forfra med scan osv + henholdsvis automatisk og manuel opsætning, men uanset hvad kommer jeg ikke på internettet. Jeg har ledt efter en måde at nulstille internetindstillingerne for tv'et, men kan ikke finde et sådant punkt. Jeg er ikke interesseret i at nulstille det helt. Er der noget jeg ikke har belyst klart nok, så spørg ind. Jeg vil bare gerne snart have det på nettet igen.
Håber på nogle bud :-)
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 21:10
Er der virkelig ingen der har et bud?
Til top