|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kongslev ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 26-December-2010 kl. 09:06 |
Jeg er endelig blevet enig med mig selv om at nu skal jeg hare en ny computer, den 5 år gamle skal på pension nu.
MEN... Nu går det galt for, jeg er ikke opdateret på computerfronten i dag
![]() Jeg skal primært bruge computeren til office, samt Wow.
Den skal gerne kunne køre spillet om et års tid også.
Hvad skal jeg købe?
Budget 5-6000,-
Ny skærm tænker jeg også på, men hvilken?
Den må gerne have hdmi således jeg kan smilde playstationen til den også.
|
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
mm-vision.dk eller topdata.dk
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Prøv også at læse denne tråd:
Og når du ikke har fulgt med i 5 år, så vil jeg tilføje at Mac computerne er blevet noget billigere de sidste 5 år. Jeg er selv gået over til iMac fra Windows pc. For 5 år siden syntes jeg det var for dyrt. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Medion, giver god value for the money.
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Hvis du vil samle den selv og du kan vente en måneds tid (ja, jeg ved godt at man altid kan vente på noget bedre, men det her er altså tæt på...
![]() Der kan også være fordele ved at vente, selvom du ikke behøver det nyeste af de nyeste, da de CPU'er m.m., der er på markedet nu, vil falde i pris når Sandy Bridge kommer. Redigeret af Zulu - 27-December-2010 kl. 23:32 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
tror du skal vente 2 mnd! - før er producenterne ikke klare på fabrikkerne til at spytte de nye chipsæt ud. men som Zulu siger - den næste udgave af intels chipsæt/cpu'er tegner ganske lovende og som han siger det er altså lige om hjørnet. hvis din gamle maskine har kunnet køre i så lang tid og stadig virker - så kan den nok også lige klare 2mnd. ud over det så er der jo lige den at de gamle modeller vil få et lille nøk nedaf i pris, det kan også være værd at vente på, men sandy bridge ville jeg vente på ene og alene på grund af UEFI og den "teoretiske" forbedring i boottider :D
|
|
![]() |
|
Kongslev ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Jeg har fået luret på mm-visions computer og har besluttet mig forhåbentlig
![]() Budgettet er sprunget, men jeg vil også have en der kan hold de næste par år som den jeg har nu. Altså den 5 år gamle..
Valget er falden på en monster PC fra mm-vision med i7-870.
samt en Benq skærm:
Kan i godkende dette?
![]() |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
SKærmen har ikke hdmi som du efterlyste til en ps3 ...
Find hellere en på 2 ms istedet for de 5 ms som den benq
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved at den ikke hdmi, men skærmen måtte komme lidt i baggrunden, da computeren blev dyre.
De skærme jeg kan finde på 2 ms og hdmi, koster desværre over de 2000,- og der hvor jeg kikker kan jeg kun finde frem til Samsungs.
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Se her ... de har endda begge hdmi og 2 ms
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen så faldt valget da lige på BenQ 24" LCD G2420HD
![]() Takker
![]() Så er det jo bare at få bestilt skidtet og komme igang hehe..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |