|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() Sendt: 28-December-2010 kl. 21:11 |
Jeg søger et backup program til musik. Jeg har over 200 GB, så jeg gider ikke til at kopiere alle filerne hver gang. Har I nogle forslag?
![]() |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
der findes masser af sync værktøjer rsync eller synctoy f.eks.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
+1
rsync fungerer supergodt til formålet.
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Synkronisering/backup af filer og foldere (musik eller hvad som helst): CopyTo
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Jeg har brugt Mircosofts SyncToy, men jeg synes ikke det er særlig godt til større filer, som f.eks. musik. Jeg bruger det meget til dokumenter mv.
|
|
![]() |
|
![]() |
Er det freeware? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg prøver jeg CopyTo senere i dag
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Jeg har brugt SyncToy, men været ude for at Synctpy ikke kopierede efter en diskfejl, så jeg er gået tilbage til robocopy fra MS. Godt nok kommandoline værktøj, men man har alle de mulighed man har behov.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |