|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akselj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 28-April-2006 kl. 22:12 |
Jeg købte for et år siden et Philips 9509 TV som efter min mening har et fantastisk flot billede, men der har været problemer med det. Der er to fejl, begge forekommer når man tænder apparatet med fjernbetjeningen, den ene er at billedet er sort/hvidt, den anden er at der ikke kommer billede frem, i begge tilfælde kan man slukke og tænde igen med fjernbetjeningen og så er billeder OK. Fejlene er sjældne, 3-4 gange om måneden. Apparatet har været på værksted 3 gange, i alt næsten 4 måneder, sidste gang skiftede "chassiset" hvad det så end er, men uden helld, begge fejl er set i de 3 uger vi har haft det siden sidste reparation. Nu har forretningen tilbudt os et nyt apparat, Philips 9551, det skulle være en helt ny model, er der nogen her der har set anmeldelser? Og hvad er prisen? Jeg er lidt skeptisk da Philips 9520 åbenbart har haft mange problemer, og det er heller ikke ualmindeligt med fejl på 9509. Hvordan er reglerne i forbrugerret når der ikke kan leveres samme model som erstatning for en defekt? Hilsen Aksel |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
![]() |
Hej Aksel.
Prøv at se her. http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/5/ mvh Allan |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Her er en lang diskussion (på tysk) om dette TV Prisen i Tyskland ser ud til at være omkring 650 EUR. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
akselj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Vi har afvist tilbuddet om et 9551, og nu har de i stedet tilbudt et 9967D mod at vi betaler forskellen mellem vor købspris og Tape Connections pris, så vi får det for 14.800 kr. i alt, leveret og opstillet.
Hiolsen Aksel |
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Hej
Det tilbud ville jeg sige ja tak til omgående. I får et meget bedre tv selvom det jo også koster. Hilsen E.C. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |