|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pallem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 02-Januar-2011 kl. 13:10 |
Hej
Jeg kigger lidt på at købe en samsung Blueray med harddisk. (http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Blu-ray/160471/Samsung-BDC8200.html)
Udover at kunne afspille blueray/DVD samt optage fjernesynsprogrammer vil jeg også gerne kunne over føre et par gamle VHS optagelser til PC, så jeg har en digital kopi.
Når jeg søger og læser lidt rundt omkring det sidste bliver jeg i tvivl hvorvidt det er muligt. Maskinen kan ikke brænde DVD, så det drejer sig om overførsel til PC.
kan man bare forbinde den med pc og overføre direkte til pc? vil det være et problem mht format?
hilsen Palle
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Såvidt også orienteret, er det ikke mulig at få optagelser ud af maskinen, andet end ved en Analog forbindelse til anden optageenhed.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
VHS maskinen forbindes til PC med et scart til USB kabel
Kan vel også anvendes fra en harddisk optager
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |