recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udpakning .rar filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdpakning .rar filer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sir Fergie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-April-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Udpakning .rar filer
    Sendt: 02-Januar-2011 kl. 19:20

Hej,

Jeg har investeret i en Synology DS210+. Jeg er meget godt tilfreds med den, men har et problem med udpakning af rar filer med Winrar. På min egen pc tager udpakning ca. 5-10 min, men nu tager det ca. 2 timer.

Jeg har forsøgt at installere og kører Winrar direkte fra Synology, hvor også filerne ligger, men dette har ikke hjulpet.

Nogle som kan hjælpe med en løsning til at nedbringe udpakningstiden?

På forhånd tak.

Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 19:28
Nu er det længe siden jeg havde en Synology, men jeg kan huske at 'Filestation' havde en option for at udpakke filer lokalt på NAS'en.

Udpakning af filer på NAS - via din PC - vil tage lang tid.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 19:38
Hvorfor ikke bare udpakke på PC, og så smide dem på NAS'en efterfølgende?

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Sir Fergie Sir Fergie skrev:

Jeg har investeret i en Synology DS210+. Jeg er meget godt tilfreds med den, men har et problem med udpakning af rar filer med Winrar. På min egen pc tager udpakning ca. 5-10 min, men nu tager det ca. 2 timer.

Det er fordi du henter hver lille stump på din NAS, pakker den ud på din PC og tilføjer den til filen på din NAS.

Det vil sige at den tid du har for at hente hver lille filstump på NAS, førhen var den tid du havde ned til din harddisk. Når det tager 5 minutter at pakke ud på harddisken, tager det ganske givet 2 timer når du bruger din NAS som harddisk (ud gennem netværket) til projektet.

Flyt filen til din PC, pak den ud der og send den nye fil tilbage. Evt kan du måske lade din NAS selv pakke ud, men jeg formoder ikke at den har samme regnekraft som din PC og vil tage meget længere tid om det.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu