|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chros ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 02-Januar-2011 kl. 18:43 |
Kan I hjælpe med en anbefaling eller to :-)
Skal bruge et nyt TV til stuen, sidder 4m fra det, så jeg tænker omkring 46". Primært til kabelsignal og yousee hd-boks samt lidt dvd (og med tiden måske blu-ray..). Ønsker helst ikke soundbar, lyd i TV skal være OK. Ikke brug for 3D eller internet. Bare et godt TV som skal hænge på væggen ;-) Alle råd og anbefalinger er velkomne! Vh Christian |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
hmm LG 550N i 50" er godt nok 1000kr over, men har lige sat en op hos sviger, og man får vildt meget skærm for pengene.
Lyden vurdere jeg som værende i den bedre ende af mellem klasse skærme.
Kan du strække pengene så er det mit bedste bud.
Det er en plasma skærm og er ikke så glad for vinduer lige i nakken, for de vil spejle sig i skærmen når det er lyst ude.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
Chros ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
ser spædende ud, har ikke kigget nærmere på LG før, har du et link til den præcise model da jeg kan se der findes flere LG 550N i 50"?! Har to vinduer fra siden uden direkte lys, mon det gør så meget i f.t. plasma..
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
LG 50PK550Nhttp://www.lg.com/dk/tv-audio-video/tv/LG-plasma-tv-50PK550N.jsp hvis det er fra siden så får du ikke problemer.
Sviger har vinduer ved siden uden problemer, og det samme har jeg med min plasma skærm.
Godt sted at handle : http://www.cinemagic.dk/shop/lg-50pk550n-plasma-6275p.html
Den ser ud til at være udsolgt? sviger fik deres leveret 22 dec. og da vi bestilte den havde de alle den på lager.
|
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |