|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
deeds ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: danmakr Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 03-Januar-2011 kl. 18:08 |
Hey
Har googlet løs men kan ikke lige finde et svar så håber i kan :) Kan jeg med Samsungs box fra Yousee, overfører filer jeg har hentet til boxen og afspille dem ? eller kan jeg tilslutte en ekstern harddisk til boxen og afspille film derfra ? takker :) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er ikke en media eller streaming afspiller, så nej.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Svaret er desværre nej til begge spørgsmål.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
deeds ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: danmakr Status: Offline Point: 2 |
![]() |
øv bøv :) men tak for svar...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |