|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jokerdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 28-December-2010 kl. 22:06 |
Jeg flytter snart og skal have Boxer da TDC TV er for latterligt dyrt i forhold til.
Men jeg vil gerne have en cardsplitter. Nogle ideer og forslag til en cardsplitter med boxer? |
|
Mikkel
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
Her er der skrevet om det http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87775&PN=4&title=smartwi-20-ny-model |
|
![]() |
|
jokerdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Tak, havde set smartwii, men er det eneste mulighed?
|
|
Mikkel
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er vist ikke andre muligheder.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jimdavisjr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2009 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Jeg har den "gamle" version af smartwi. den kan varmt anbefales. skulle der mod forventning være noget. er de mere end behjælpelig hos SmartWi. både på forum samt telefon.
|
|
![]() |
|
![]() |
Bestilt, tak for hjælpen :-)
|
|
Mikkel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |