|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 02-Januar-2011 kl. 18:57 |
Hej
Min søster og hendes kæreste skal have et TV. De har Yousee kabeltv med Samsung boks.
De har kigget på følgende da deres pengepung og forbrug af tv ikke er til de helt vilde udskejelser.
eller dette: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/tv-storre-end-40/LE40C535XXE/samsung-40-lcd-tv
eller dette her: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/tv-fra-32-til-39/32PFL5605H/phillips-32-led-tv
Hvad burde de vælge, eller har i andre bud i samme prisklasse?
Mvh. Lasse
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Jeg kender ikke billedet på den thomson, men ud af den Samsung og phillips - så klart samsung.
Phillips har stadig ikke styr på deres billede behandling i de små skærme.
Begge 2 har jeg set live.
Men hvordan forholder de sig til lyden fra skærmen? Skal den kobles til anlæg, så lyden i tvet er lige meget?
Skal den være ekstra tynd eller vil de heller have mere kvalitet end "tyndhed" for pengene? Har de vinduer som vil kunne spejle sig direkte i skærmen? - Vigtig for valg af skærm.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
De har ingen vinduer som kan spejles i. De skal høre lyd fra TV'et og det er fuldstændig ligemeget hvor tyndt det er.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
så ville jeg tage afsted og kigge på den Samsung.
Den er et godt bud i klassen. |
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |