Har selv en EX710 og det jeg syntes er lækkert ved den er dens tynde ramme. Ved ikke om LG'en har en ligeså tynd ramme, men det gør TV'et mere elegant, især hvis det skal hænge på væggen. Hvis du melder dig ind i Hi-Fi Klubben, så koster LG'en 5899 kroner, ikke at det er en kæmpe forskel. Har kun set LG'en på billeder, men baseret på dem, så ville jeg tage Sony'en pga. designet.
Ifølge specifikationerne bruger Sony'en mindre strøm (52 mod 91 watt), men strømforbruget er jo nok også afhængigt af indstillinger og hvilket kildemateriale man ser?
Det eneste der irritere mig ved Sony'en er dens auto-standby funktion. Idéen er som sådan rigtig fin, men jeg ser enten TV fra min digital-boks eller min PS3 og så kommer der en boks frem efter 30 minutter, hvor den skriver, at man lige skal trykke på en knap, hvis TV'et skal forblive tændt. Det er irriterende, at den ikke kan finde ud af, at der bliver vist noget, så den kun aktiveres ved sort skærm eller sne. Tror kun funktionen virker optimalt ved brug af de indbygget tunere. Funktionen kan selvfølgelig slås fra eller tidshorisonten kan udvides, men jeg har en tendens til at falde i søvn til TV'et og så er den fin. kan selvfølgelig bruge timer-funktionen, men den glemmer jeg altid at sætte til.
Redigeret af SK085 - 05-Januar-2011 kl. 23:15